Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Elektrospotřebiče - záruka

Od: very odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jak se řeší opravy v záruce u spotřebičů jako lednice a pračka když je kupovaná v eshopu nebo kamenném obchodě?
Volá se vždy jen servis nebo se vrací do kamenného obchodu nebo posílá zpátky do eshopu?
Jde mi o to, jestli kupovat takové spotřebiče v kamenném obchodě nebo na eshopu.
Děkuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

5x

Pokud vím, volá se u velkých spotřebičů rovnou záruční servis. Ale pročtěte si pro jistotu podmínky obchodu, v němž budete objednávat.

 

krtek66
hodnocení

0x

Konkrétně u pračky přijede servisák přímo domů a řeší na místě. Ledničku bych určitě nikde neposílal skrz manipulaci takže stejné jak s pračkou. U reklamace např. televize jsem jim přímo řekl, že jim nic nikam posílat nebudu, že nebudu riskovat, že pošta nebo přepravce to cestou rozbije, navíc jsem neměl ani obal. Servisák si přijel odnesl, odvezl, opravil, vrátil...

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Záleží na prodejci. I pro něj je lepší, poslat servis k zákazníkovi a nechat ho to řešit, než se sám starat, zabírat místo ve skladu, k tomu administrativa. 99% značek má autorizovaný servis, který řeší i reklamace a následně provedenou práci účtuje prodejci. Ale i kdyby se mělo posílat, náklady jdou za prodejcem. Často zajistí i vlastní odvoz.

majsterjoe*

Při koupi je krom návodu k použití i seznam servisních partnerů, kteří provedou záruční opravu, popřípadě zajistí výměnu. Servis pak následně řeší vyrovnání s prodejcem. takto to bylo v devadesátých letech a takto to je i dnes. Postupy k reklamaci má i každý eshop na svých stránkách.

 

hodnocení

0x

Reklamace se uplatňuje především u prodejce. On by ti měl sdělit jakým způsobem máš postupovat a domluvit se s tebou na konkrétních úpravách navrženého postupu.

krtek66

někteří prodejci přímo odkazují na výrobce...někdy je to pohodlnější pro obě strany

 

patrikk*
hodnocení

0x
Dobrý den,také mě to zajímá, je tak asi jedno jestli je kupovaný spotřebič z kamenné prodejny nebo z eshopu. U velkých spotřebičů jde o to,že kamenný obchod má někdo 500m od baráku, ale eship je třeba až někde na druhé straně republiky.
majsterjoe*

A co tě zajímá přesně. Vše už tu je popsáno.

 

very
hodnocení

Je teda pro lidi výhodnější kupovat tam, kde je výhodnější cena? Většinou v eshopech.
Pokud stejně při reklamaci prijede servisák?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]