Dobrý den,může mi někdo říct nebo spíš vysvětlit jak je zapojeno topení v autě? Na obrázku označení C je relé a pokud je na svorkach 85 a 86 napětí, potom jde přes pojistku F3 do přepínače topení? Kde je + na relátku 85 nebo 86? Děkuju
Podle schématu na kontaktu 85 (napájení cívky +). Jinak plus se po sepnutí relé objeví i na 87.
musim
Dobrý den, chápu to dobře tak? Na relé (C) 30 přívod, 87 odvod, 85 + po sepnutí klíčku a 86 by mělo být taky +? Vede zároveň i do startéru (2). Aby relé (C) seplo, musí být na cívce mezi 85 a 86 napětí? Děkuju
olinl
Ano, na cívku relé C se musí dostat + na kontakt 85 ze spínací skříňky a mínus-nesprávně "přichází" ze startéru přes dráty vinutí a z "kostry" auta. Jen při startování by se ventilátor měl vypnout, respektive cívka bude mít na obou koncích + a tedy by relé nemělo sepnout.
musim
Aha to by mě nenapadlo, že se mínus dostane na cívku relé přes vinutí startéru, děkuju. Na startér jde jen napětí po otočení klíčku jen na cívku startéru? Jinak je startér připojený na 12V trvale i při vypnutém klíčku? Děkuju
musim
Dobrý den, prosím vas tady jak to mívá startér s připojením? Je na něm stále napětí 12V ikdyž je klíček zapnut/vypnut? Pak jenon když přivedu napětí na cívku strtéru tak se roztočí? Díky
Ve většině případú je : 86- cívka relé plus 12V to se tam oběví po sepnutí spínačky do polohy do kontrolek Ověříš prostým měřením žárovkovou zkoušečkou 85-cívka relé je ukostřena Co máš za problém a u jalýho vozu?
Ted sem to přečet znova Počítám že máš v háji předřadný odpor najdi vyndej proméř většinou odejde jen tepelná pojistka co je na přívodu da se koupit a vyměnit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.