Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou čtečku knih pro seniora?

Od: oluska odpovědí: 12 změna:

Prosím o tip co nejlevnější,jsem studentka.Má to být dárek.Děkuji moc *srdce*

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

0x

Mně nejvíc vyhovuje telefon. Cokoli většího je těžké do ruky.

petula00*
hodnocení

0x

Nejlevnější je asi tato. czc.cz/...

Před dvěma lety jsem podobnou Pocket bock Basic2 dostal k narozeninám a jsem navýsost spokojen.Už ten typ sice přestali vyrábět,ale ten odkaz jej nahrazuje.Na Alze jsem viděl i použitej Basic2 Čtečky se dají stahnout i do jakéhokoliv tabletu.

PocketBook, ne PocketBock :)

Nicméně s výběrem souhlasím.

idanova*
hodnocení

0x

Zdravím. A jak "letitý" je ten senior? Většina starších lidí má problém s očima. Osychání oční bulvy - pálení očí, šedý zákal - namáhavé zaostřování, krátkozrakost - brýle tlačí na nose..., a oči pálí a bolí z toho hlava. A čtečka (+ event. podsvícený displejíček) velmi namáhá oči. Obávám se, jestli je to vůbec vhodný dárek. Já bych ze čtečky byla nešťastná a po chvíli čtení asi i vzteklá. Proč ne normální papírovou knihu? Starší ročníky papírová kniha spíš potěší... Ida

tqzzs

Čtečky využívají displejů popisovaných jako elektronický inkoust. Cokoli je zobrazeno, je monochromatické, pozadí je světlé, text tmavý, nesvítí to samo, i když některé tuto funkci mají tak nemusí, lepší je na to svítit zvenku, prostě skoro vše stejně jako kniha a poloviční až třetinová váha knihy, stovky knih v jednom zařízení, možnost zvolit si veikost textu od blecb po kobyly, záložky s ihned naoezeni, nabíjení 1-2x měsíčně.

idanova: měla jste někdy čtečku? Myslím "opravdovou", s velkým e-ink displejem? Já jsem docela velký čtenář, ale papírovou knihu jsem neměl snad sedm let v ruce. A snad ani už nechci.

petula00*