Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Foťák Casio nebo Olympus?

Od: nadap* odpovědí: 8 změna:

Prosím o radu, který fotoaparát by měl být lepší, cena je u obou 4999 kč. Díky za rady.

aaron.cz/...

de.exilim.eu/...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

To jsou ale diametrálně odlišné kategorie fotoaparátů, při nejmenším už jejich velikostí.

Pokud chcete něco co můžete pohodlně nosit v kapse a téměř s tím nelze zkazit snímek pro jeho vychytávky ohledně multiexposice, tak vám mohu doporučit Sony WX100.

zde bych souhasil, byť nejsem zcela odborník, na první pohled se mi jeví srovnání veké kočky se malým psem. To moc nejde.

hodnocení

0x

pro mě jako uživatele bez potřeby speciálního nastavování a focení vyladá vhodněji Casio. Nemám s ním však zkušenosti. Co se týče Olympusu, tak jen chválím. Mám starý kompakt a dělá pěkné fotky (vše řízeno automatikou). Jen občas při intenzívním světle sem měl fotku tmavou nebo přesvětlenou. Projděte ještě tech parametry. Na ty sjem se moc nedíval. Každému může vyhovovat něco jiného. Ten Olympus je super, ale moc "kravský". Pro jiného může být malý.

jabraka*
hodnocení

0x

Také bych se přiklonil k Olympusu,ale hlavně proto,že je můj oblíbený.Vidím u něj o dost víc kladů,jako u Casia.

JABRAKA

hodnocení

0x

to za ty peníze koupíte špičku mezi fotáky, např v té cenové kategorii toto

- fotopazdera.cz/...

Nikonní zrcadlovku možná, ale Nikonní kompakt nééééé...

aha tak to jsem netušil, pardon

kompakty má špatné?

Netvrdím že špatné, ale jsou jiné lepší ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.