Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. V poslední se mi stává, že mi v mobilu mizí nové položky v kalendáři. Ne vždy všechny. Otevřel jsem nastavení a dal ručně synchronizovat. Napsalo mi to Při synchronizaci došlo k potížím. Synchronizace bude brzy obnovena.
Dal jsem tedy smazat data v úložišti kalendáře a odebral jsem účet. Znovu jsem jej přidal a synchronizace hned proběhla. Když jsem klepl znovu na synchronizaci, opět to píše chybu.
Neví někdo co s tím?
Děkuji.
Máte dobře nastavené kalendáře? Co to je za účet, Google, Samsung atp? A co nastavení synchronizace, taky v pořádku?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.