Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunkční synchronizace kalendáře na androidu

Od: dotaz* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den. V poslední se mi stává, že mi v mobilu mizí nové položky v kalendáři. Ne vždy všechny. Otevřel jsem nastavení a dal ručně synchronizovat. Napsalo mi to Při synchronizaci došlo k potížím. Synchronizace bude brzy obnovena.

Dal jsem tedy smazat data v úložišti kalendáře a odebral jsem účet. Znovu jsem jej přidal a synchronizace hned proběhla. Když jsem klepl znovu na synchronizaci, opět to píše chybu.

Neví někdo co s tím?

Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Máte dobře nastavené kalendáře? Co to je za účet, Google, Samsung atp? A co nastavení synchronizace, taky v pořádku?

dotaz*
hodnocení

Účet googlu. Po smazání dat aplikace, vše zmizelo, což bylo správně. Po odstranění účtu a opětovném zadání, se mi v telefonu zase data v kalendáři objevili. Pokud, ale dám nyní synchronizovat, háže to tu chybu. Ostatní synchronizace (data, kontakty) fungují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]