Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Relé do PCB

Od: janekdol odpovědí: 4 změna:

DObrý večer, hledám ekvivalentní relé na českém trhu (Ges, Gme...), nejsem si jistý přesnými parametry. Musí se vejít do PCB kytarového efektu, kde jsem předchozí relé odeslal do křemíkového pekla. Díky za radu, jsem začátečník

Originál je tento, ale v Čechách ho nemůžu najít

musikding.de/...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

ekvivalent nevím..., nechce se mi hledat, to by sis musel podle rozměrů, ale tady bys ho koupil..., ale má to jedno ale, musíš se tam zaregistrovat, pak ti napíšou a spojí se s Tebou, vypadá že to nemusíš být ani firma, poštovné lze stáhnout cca na 40Kč když je to Geis do 4 dní, občas tam nakupuji...

tme.eu/...

janekdol

Díky za tip! Relé jsem tam našel a cena s economy poštovným pořád ujde. Počkám, až se mi to nakupí, jednu součástku GEISem, to bych byl jak nějakej Američan :) Tam, kde jsem ty modelářský věci kupoval posledně, mají tohle relé za 1.8Eur, přinejhorším počkám do prázdnin, až budu zase objednávat a přihodím si to. Doufal jsem, že budu moc jen nakráčet do krámu a relé koupit hned. Dík moc

nikdo*
hodnocení

0x

Tyhle relé se dělají s cívkou od 3V, pres 5V,9V,12, atd až po asi 24V. Jaké potřebuješ? Něco tu mám, tuším na 5 a 12V.

doplněno 13.05.18 21:56:

5V má Mouser v nabídce. Ostatní bude mít ASI taky.

cz.mouser.com/...

janekdol

Díky za odpověď, je to 5V, u ostatních parametrů toho relé si ale nevím rady, měl by to být DPDT, polarizovaný s rozměry 14/9/5mm. Pokud byste našel, dejte mi prosím vědět

Díky

Janek D.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.