Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vybíta baterie?

Od: tomasrychly odpovědí: 5 změna:
Zdravím vás, mám takový celkem nepříjemný problém. Objednal jsem si reproduktor (JBL xtreme) s jakosti 2. Přišel domů a vše vypadalo v pořádku až na poškozeny obal. Problém nastal když jsem se ho pokusil zapnout to se nic nedělo prostě vyšťaveny. Strčím to do nabíječky a už to takhle leží asi 5-6 hodin (baterie má být dobitá prý za 3,5 h) pořád mi blika že se nabíjí jedná čárka jenomže když ho vytáhnu a zapnu tak se nic neděje. Jede pouze v zásuvce. Je možné že byla baterie úplně vybita a je třeba to tam nechat přes noc? Baterie má celkem velkou kapacitu . Díky za veškeré rady

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc
Reklamace je snad jasná.
doplněno 09.04.18 17:44:

Baterie není vybitá, je vadná - pokud je na nabíječce a funguje, pak problém je v kontaktu baterie nebo v baterii.

Když chce někdo reklamovat, musí čekat 30 dnů. Pokud dostane "vadné zboží" a nechce se s tím "..." - prostě vrátí dle zákona ve lhůtě a jde si koupit někam jinam. Vy pak za poškozený obal máte slevu, ale zboží protě je vadné. Takže buď se zachováte jako to první prase a vrátíte v dané lhůtě nebo budete reklamovat. Jinak zásah do baterie - tj. demontáž - znamená ztrátu záruky.


doplněno 09.04.18 21:30:

@rumíček právě popsal způsob řešení prasete... bohužel, odsere si to zase další zákazník...

tomasrychly
hodnocení

Nemyslím si že to je nějaký problém který se nedá vyřešit. Už jen proto že zapnout v zásuvce jde.. jen mi na aplikaci ukazuje že má furt 0%
tomasrychly
hodnocení

Takže mohu přijít do toho obchodu osobně a říct jim že chci zpátky peníze protože mi to přišlo zničené? Omlouvám se za hloupé dotazy nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal :)

tomasrychly: Dojděte do obchodu a oznamte, že odstupujete od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní. Důvod neuvádíte. O funkčnosti / nefunkčnosti ani slovo. Vrátí vám peníze, někdy i poštovné.

V kamenném obchodě se s vámi bavit nebudou, na téma vrácení zboží, vy můžete zboží pouze reklamovat, obchod vám odpoví do třiceti dnů. Vrátit zboží lze pouze v e-shopu a zde platí čtrnáctidenní lhůta, bez udání důvodu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]