Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký hodně levný tablet?

Od: danuska* odpovědí: 11 změna:

Ahij,poradíte prosím někdo hodně levný,klidně čínský,tablet? Používán bude hodně zřídka,jen občas pro děti,jedině na občasné surfování,žádné aplikace se nebudou užívat.Pro možnou nedostupnost wifi by měl mít možnost připojení přes simku-uvítám i radu ohledně připojení,děti si ho berou třeba do autobusu,kde není wifi.Čím větší,tím lepší,ať je displej pěkně vidět.Jsem laik *hi*Děkuji

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Nevěřte tomu,že Vaše děti budou tablet pouzivat hodně zřídka:-D .A že se nebudou užívat žádné aplikace.Protože co děti udělají nejdříve,bude to,že si začnou stahovat hry.A až se je pokusí na tom levném tabletu hrát,zjistí,že tablet nestíhá.A pokud nemáte SIM kartu s dostatečnou zásobou dat,dojde k dalšímu průšvihu,děti budou odkázány pouze na WiFi připojení.
Rozdíl v ceně mezi tablety se slotem na SIM kartu a bez slotu byl cca 50 eur,co jsem viděl naposledy.A ten větší displej také něco stojí.
Pokud má tablet aspoň trochu sloužit,nevyhnete se investici minimálně 4 tisíce.A to se držím hodně při zemi,myslím.

vernon
hodnocení

2x
Levný tablet nebrat! Neutáhne ani sám sebe, natož nějakou aplikaci, nebo nedejbože hru. Taky jsem udělal tu chybu a tablet Prestigio, nebo jak se ten křáp jmenoval, za tři tisícovky pro dceru, byl za pár měsíců použitelný tak maximálně k odhánění much.
Teď má Samsung Galaxy Tab A a nestěžuje si...

rv*
hodnocení

1x

Tak nejprve bych vyřešil, aby byla wifi. To ocení celá domácnost, nejen děti. A tablet klidně bez sim, děti si do něj stáhnou videa na cestu a i řada her funguje bez internetu. No a pak najít kompromis mezi pamětí (pro uložení aplikací a her), procesorem (aby přehrál plynule video), baterií (aby vydržela pár hodin) a displejem (velikost i pro slepce).

matesj
A řada her zdarma jde hrát jen přes wifi...
danuska*
hodnocení