Nejste přihlášen/a.
Ahij,poradíte prosím někdo hodně levný,klidně čínský,tablet? Používán bude hodně zřídka,jen občas pro děti,jedině na občasné surfování,žádné aplikace se nebudou užívat.Pro možnou nedostupnost wifi by měl mít možnost připojení přes simku-uvítám i radu ohledně připojení,děti si ho berou třeba do autobusu,kde není wifi.Čím větší,tím lepší,ať je displej pěkně vidět.Jsem laik
Děkuji
2x
Rozdíl v ceně mezi tablety se slotem na SIM kartu a bez slotu byl cca 50 eur,co jsem viděl naposledy.A ten větší displej také něco stojí.
Pokud má tablet aspoň trochu sloužit,nevyhnete se investici minimálně 4 tisíce.A to se držím hodně při zemi,myslím.
2x
Teď má Samsung Galaxy Tab A a nestěžuje si...
1x
Tak nejprve bych vyřešil, aby byla wifi. To ocení celá domácnost, nejen děti. A tablet klidně bez sim, děti si do něj stáhnou videa na cestu a i řada her funguje bez internetu. No a pak najít kompromis mezi pamětí (pro uložení aplikací a her), procesorem (aby přehrál plynule video), baterií (aby vydržela pár hodin) a displejem (velikost i pro slepce).
0x
Chceš ho kupovat u nás nebo třeba na Aliexpress?
Nejlevnější s minimálně 10"4GB RAM, Android 6, 32GB pamětí a LTE
u nás tablety.heureka.cz/...
Čína aliexpress.com/...
8000,- vs cca 1600-3000,-(podle verze základní bych u žádného nebral) +DPH a vyřízení cca 800,-
0x
Máme doma pro děti tento: vodafone.cz/...
Sice jsme ho kupovali se smlouvou, ale i za 4500kč jde o levný tablet. Je plně dostačující pro přehrávání filmů, hraní méně náročných grafických her (náročnými hrami myšleny bojové akční hry apod.). Koupil jsem k tomu 64GB paměťovou kartu na filmy, když někam jedeme. Dostali jsme k němu i pouzdro zdarma. Dlouhá výdrž baterie, je i na SIM, ale jak tu bylo psáno - pokud nemáte tarif s mobilním internetem, nemá to smysl. Není podmínkou mít u Vodafone smlouvu nebo něco podobného. Za mě slušný levný tablet, jsme spokojeni.