Ahoj redcove, po vymene sim karty na zadost nasi kotaktni osoby firmy se tato nechce registrovat v siti. O2 linka je totalne neochotna sdelit info, jak novou nano kartu registrovat do site. Hlasi to, ze neni registrovana v siti.Porad se natvrdle ptaji, zda jsem kontaktni osoba, navzdory tomu, ze tato osoba zadala mailem o vymenu karty na me jmeno a ja si ji proti obcance na o2 pobocce vyzvedla.. Delam chybu nekde ja, kdyz nemuzu na sit? Je na to nejaka procedura? Jsem z O2 znechucena ..
Vím že je pozdě bycha honit ale normální postup je takový že na prodejně , kde si novou simku vyzvedáváš ti ji aktivují a na požádání bezplatně i naklonují takže ti na ní dokážou i přetáhnout kontakty abys s tím neměla práci. Než se s nima dohadovat po mailu nebo přes infolinku, došel bych si na prodejnu aby kartu aktivovali, jinak že budu požadovat slevu z paušálu za dobu kdy byla karta nepoužitelná. ( jo mimochodem - při vyzvednutí na pobočce ti měli sdělit od kdy bude nová karta aktivní v síti , většinou to bývá až od půlnoci takže Pokud jsi ji zkoušela hned po prichodu domů je možné že už druhý den bude fungovat ).
lucinka*
To nas taky napadlo. Ani dnes rano.to nefunguje ... Mas novy telefon, novou kartu a nejde to pouzivat... Smutne
Manzel menil kartu taky minuly rok u stejne firmy, vypl staty telefon, zapl novy a zavolal z nej. Tim se nova karta automaticky aktivovala a stara deaktivovala. Takhle by to snad fungovat mohlo ne? Jednoduche a proste. O2 se opravdu chova v tomto divne, nejde nam do hlavy, proc takove obstrukce. Nehlede ne to, ze jsme opravdu vyznamni zakazici (pres 3000 zamestnancu), jejich poktyti je chabe a nesplehlive ... zvazim navrh na navrat k T-mobile, kde jsme podobne problemy nikdy nemusely resit ..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.