Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vymena sim za nano sim u O2

Od: lucinka* odpovědí: 5 změna:
Ahoj redcove,
po vymene sim karty na zadost nasi kotaktni osoby firmy se tato nechce registrovat v siti. O2 linka je totalne neochotna sdelit info, jak novou nano kartu registrovat do site. Hlasi to, ze neni registrovana v siti.Porad se natvrdle ptaji, zda jsem kontaktni osoba, navzdory tomu, ze tato osoba zadala mailem o vymenu karty na me jmeno a ja si ji proti obcance na o2 pobocce vyzvedla.. Delam chybu nekde ja, kdyz nemuzu na sit? Je na to nejaka procedura? Jsem z O2 znechucena ..

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Děláte chybu Vy,že problém nejdete řešit na prodejnu,kde jste si kartu vyzvedávala.Infolinku o2 vynechte pokud máte pocit,že jsou neochotní.

 

hodnocení

2x
avatar totak
Vím že je pozdě bycha honit ale normální postup je takový že na prodejně , kde si novou simku vyzvedáváš ti ji aktivují a na požádání bezplatně i naklonují takže ti na ní dokážou i přetáhnout kontakty abys s tím neměla práci. Než se s nima dohadovat po mailu nebo přes infolinku, došel bych si na prodejnu aby kartu aktivovali, jinak že budu požadovat slevu z paušálu za dobu kdy byla karta nepoužitelná. ( jo mimochodem - při vyzvednutí na pobočce ti měli sdělit od kdy bude nová karta aktivní v síti , většinou to bývá až od půlnoci takže Pokud jsi ji zkoušela hned po prichodu domů je možné že už druhý den bude fungovat ).
lucinka*
hodnocení

To nas taky napadlo. Ani dnes rano.to nefunguje ... Mas novy telefon, novou kartu a nejde to pouzivat... Smutne

 

rv*
hodnocení

1x

Teď už je pozdě, ale pokud nejde o nové funkce na nové kartě, tak vezmu nůžky a SIM si dle vzoru zastřihnu na NANO SIM.

 

lucinka*
hodnocení

Manzel menil kartu taky minuly rok u stejne firmy, vypl staty telefon, zapl novy a zavolal z nej. Tim se nova karta automaticky aktivovala a stara deaktivovala. Takhle by to snad fungovat mohlo ne? Jednoduche a proste. O2 se opravdu chova v tomto divne, nejde nam do hlavy, proc takove obstrukce. Nehlede ne to, ze jsme opravdu vyznamni zakazici (pres 3000 zamestnancu), jejich poktyti je chabe a nesplehlive ... zvazim navrh na navrat k T-mobile, kde jsme podobne problemy nikdy nemusely resit .. ;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]