Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak naprogramovat Arduino

Od: medvidatkomisa odpovědí: 6 změna:

Dobrý den

Dobří lidé "prosím" pomocte alespoň obecnou radou človíčkovi, co je v koncích.

Stále studuji příručku pro Arnuido, ale nemůžu se pohnout z místa. Potřebuji vytvořit 12ti kanálového světelného hada u něhož v některých programech bude chodit např. 5 světel, v jiném 3 a v posledním zbytek. Stále studuji příručku, ale nechápu ti. Jediné, co jsem se naučil, je všech 12 výstupů nastavit na OUT a ty si zpožďovat, jak potřebuji. Tím ale zaberu všechny digi výstupy. To chodí, ale pouze v jednom programu. Já bych si přepínačem potřeboval volil cca 7 různých programů a to ještě za podmínky, že jednu, či druhou část sepnou dvě čidla na 12V. Vůbec nechápu, jak bych situoval podmínku POMOCÍ ANALOGOVÝCH VSTUPŮ řekl, kdy je které čidlo sepnuté a pomocí přepínače volil, co mají (a v jakém poředí) mají Dii výstupy spy spínat. Těch 12 mi akorát tak stačí a výkonovou část mám již hotovou, ale jak řešit podmínky Analogových vstupů Arduina fak nevím. Jedná se o osvětlení baráku. Moc děkuji za každou radu.

Michal

Dobrý den

Dobří lidé "prosím" pomocte alespoň obecnou radou človíčkovi, co je v koncích.