Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Servis vrátil mrtvý telefon

Od: martinka* odpovědí: 13 změna:
Dobré ráno, měla jsem zablokovaný Samsung A5 2016 zámkem FRP čili po hard resetu mi tel. při pokusu o přihlášení ke Google účtu neustále psal přihlašte se účtem vlastníka, což jsem já. Nedalo mi to tak jsem hledala návod na baypass, našla jsem návod na přehrání systému Android přes Odin, na SamMobile jsem stáhla systém a úspěšně bez chyb ho nahrála do tel. Jenže po zapnutí tel. byl tam stále aktivní zámek FRP. Předevčírem jsem zanesla tel. do servisu, tam jsem ho před ním zapla proklikala se ke Google a ukázala mu že se ke Google opravdu nemůžu přihlásit a taky jsem je informovala že jsem přehrála systém. Včera jsem si pro tel. přišla ale oznámili mi že tel. je mrtvý naúčtovali mi 300,- za diagnostiku po které ve zprávě píšou že mají podezření na špatně sformátovanou paměť. Můj dotaz zní, může mi servis vůbec vrátit mrtvý tel. když já ho tam přinesla funkční? Přihládám fotku jejich zprávy o práci.
doplněno 15.02.18 05:30: Omlouvám se za otočenou fotku já jí v galerii totiž měla normálně na výšku :D

Servis vrátil mrtvý telefon

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
To je dobrá blbina. A kdo to naposledy asi flashoval? Já bych trval na vrácení v původním stavu. Umrtvili ho oni a ne ty. Teď už s tím asi nic nenadelas.

 

hodnocení

2x
Jak můžete vědět,že jste systém přehrála úspěšně a bez chyb? Telefon jste v normálním režimu nespustila.
Pokud to byl Váš telefon a ne koupený z druhé ruky,nevidím důvod,proč by měl telefon přístup odmítnout.
Je Vaší chybou,že jste se o opravu přístupu pokusila sama a ještě větší chybou,že jste to servisu vyžbleptla.
Myslím že nevyreklamujete nic.
doplněno 15.02.18 06:12: Teď jsem si pročetl nějaké diskuse a FRP lze obejít pouze do určité verze Androidu a to jen proto,že prográmek využíval chybu systému.Novější Android už zásah neumožňuje.
Přehrání systému je pak zbytečné a stejně nepomůže.
martinka*
hodnocení

Myslela jsem to tak, že při nahrávání systému přes Odin jsem se nesetkala s žádným chybovým hlášením ani po zapnutí tel. To jsem měla mlčet a dělat že nevím jak je možné že v tel. je přehraný od výrobce Nugat na jinou verzi? Navíc tel. není v záruce ale to vůbec není podstatné. Mě jde o to že já do servisu přinesla funkční tel. a dostala jsem zpátky mrtvý, navíc jak může servis po diagnostice za 300,- ve své zprávě uvést ,,U telefonu je podezření atd,, na co pak byla ta diagnostika? Logicky po diagnostice jakéhokoliv zařízení musí být jasné co je poškozené a co byla příčina poškození, není to snad tak?
still10k*

ANo je chyba, že jste jim to v servisu řekla. Zapomínáte na to, že původní účel lži je sebeobrana :D Pravděpodobně by vám nijak nemohli dokázat vaše přehrání ROM a celý tenhle problém by vůbec nevznikl, prostě by vám dali nový telefon, nebo zaplatili škodu.

martinka*
hodnocení

To že jsem tam přehrála systém už je fuk, možná jsem o tom přehrání mohla pomlčet ale já chtěla mít tel. opravený proto jsem jim o tom řekla. :) Ale i přesto mi nedá spát fakt že přes můj pokus si ho opravit sama byl tel. funkční jakmile se dostal do rukou servisu s doměnkou že je tel. ve správných rukou se správným vybavením, zařízením a potřebnými znalostmi vrátí se mi nefunkční. Mám pocit jako by jsme byli tisíc let před opicemi, tady jsem našla zajímavý text. Ptala jsem se kamaráda a tvrdí že je chyba na jejich straně každý servis by měl mít Blackbox
Servis vrátil mrtvý telefon #2
Tak si ten paragraf hoďte na papír společně s výzvou a běžte za vedoucím servisu. Ono na paragrafy už je jinačí náhled než na nářky ženské.. hlavne si stát za svým. Oni se v podstatě propálil v té servisní zprávě dle mého, kde je jasné psáno, že jej obdrželi funkční a vrátili mrtvý. Na nějaké jejich spekulace bych nebral ohled. Jinak si myslím že jde oživit mrtvý telefon. Kdysi jsem mobily běžné flashoval za dob Sony ericssonu

 

still10k*
hodnocení

0x

V tomhle případě budete asi stát před nepříjemnou volbou. Tou je znalecký posudek a soud. Musíte dokázat, že udělali chybu, což je podle popisu pravděpodobné. Ale nebude to lehké vzhledem k vašemu přehrání ROM, nikoliv nemožné. Jen pro upřesnění, bypass jde většinou udělat i bez prográmků, stačilo obnovit tovární nastavení telefonu a při samotném bypassu použít nově vytvořený google účet. No nic, už je pozdě honit toho bycha nebo co, teď si musíte rozmyslet, jestli vám to stojí za to se s nimi soudit.

Možná bych zkusil ještě před podáním žaloby zkontaktovat majitele, nebo provozovatele servisu a zkusit se s ním mimosoudně dohodnout. Pokud dohoda nebude možná a vy budete chtít stále svoji spravedlnost, tak podejte žalobu, podnět ČOI a anonymně je udejte na finančáku, že nedávají účtenky. Prostě jim to zavařte :D

still10k*

to : Evidentně nechápete situaci. Servis udělal metodickou chybu a otočil se na tom, že jim paní řekla o svém pokusu s ROM. Co s takovýma? Jedině jim to zavařit. Jde o to je dostat pod tlak, vytrhnout je z apatie a pocitu beztrestnosti, nikoliv o kriminální jednání a vydírání. Ujasněte si pojmy a dojmy.

faxybugyxu

I a anonymně je udejte na finančáku, že nedávají účtenky. Prostě jim to zavařte :D

A co třeba jim dojít rozbít výlohu, zapálit obchod, metoo... To jí také pomůže?

martinka*
hodnocení

Jeden důkaz by byl, když jsem přišla do servisu vyzvednout si tel. nebyla jsem z jejich práce nadšená tvrdil mi, že může poskytnout video celé práce na mém tel. jenže ten servisák moc dobře věděl že momentálně nemám tel. takže jsem si to jejich video neměla jak vzít.
martinka*
hodnocení

Nechci zacházet tak daleko abych chodila po soudech atd, ale taky nejsem typ člověka který i přes svojí nespojenost s danou službou drží hubu nebo nadtím mávne rukou aby nemusel řešit problémy. Každý dokáže svést vinu na někoho jiného hlavně když se to týká peněz.
still10k*

Tady už by poradil jedině nějaký soudní znalec, nebo nějaký nezávislý odborník. Pochybuji že tady na poradte.cz někdo takový je. Potřebujete vědět, jak je možné telefon dostat do takového stavu, jestli je ta verze servisu vůbec možná. Můžou mít sice video, kde je zachycená celá procedura, ale to nevylučuje, že udělali metodickou chybu, třeba flashovali špatný systém, nebo měli vadný kabel, přepětí na kabelu, nebo něco jiného. Musí se na to podívat někdo znalý v oboru.
Jestli se vám tedy chce s tím něco dělat, zajděte si s flashkou pro to video do servisu, dejte telefon do jiného autorizovaného servisu a nechte si vyhotovit posudek, jestli se to mohlo udát tak, jak píše v technické zprávě předchozí servis. Ale bude vás to něco stát, zadarmo to nebude.

Já osobně velmi pochybuji, že se to mohlo stát tak, jak píše servis. Už jsem pár ROM v životě měnil. Ale nejsem odborník, neznám přesné postupy v servisech. Více už neporadím.

 

hodnocení

0x

@martinka - Nechci zacházet tak daleko abych chodila po soudech atd, ale taky nejsem typ člověka který i přes svojí nespojenost s danou službou drží hubu nebo nadtím mávne rukou aby nemusel řešit problémy.
Jenže pokud servis odmítá odpovědnost, jinou možnost nemáte. Možná ještě kontaktovat toho majitele, jak zní výše uvedená rada - ovšem taky s nejistým výsledkem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]