Nejste přihlášen/a.
Všem přeji hezký den,
mám dotaz na nějakého elektrikáře nebo odborníka v oboru. Koupil jsem si na GearBest nějakou elektroniku a dostal jsem k ní tuhle rychlonabíječku. Nejsem v tomto žádný odborník takže nevím jak tyhle věci fungují. V čem spočívá to rychlonabíjení? Bude to rychleji nabité? Jde mi o to zda ji mohu používat na mých zařízení aniž bych je nějak poškodil.
Hlavní vlastnosti:
● QC 3.0 quick charge power adapter
● 5V 3A / 9V 2A / 12V 1.6A output, higher efficiency
● Built-in multiple protections, ensuring safety security
● Compact size body, easy to carry
Zástrčka: Zástrčka EU
Vstup: 100 - 240V, 50 / 60Hz, 0,35A
Výstup: 5V 3A / 9V 2A / 12V 1,6A
Třeba na nabíjení Kindle mám nabíječku z výstupem 1A. Mobil Honor 9 má jakousi rychlonabíječku nebo můj tablet od Aceru má zase 2A. Kolik má nabíječka od iPadu mini jsem nezjistil jelikož je odřený štítek Jde mi o to zda bych mohl používat jen tuhle jednu. Neodrovnám si tím baterky nebo nemohu spálit celé zařízení?
Předem moc děkuji za vysvětlení a přeji hezký a klidný den
Děkuji za odpověď, jenže nejnižší napětí je u ní 5V 3A a můj Kindle nebo třeba náramek MiBand2 má na originálních nabíječkách jen 5V a 1A, nemohu tedy tyto zařízení poškodit když do nich budu rvát rovnou 3A?
No moje obavy plynou hlavně z toho že je tam to napětí větší tak abych si v lepším případě neodrovnal baterku a v horším nespálil celý přístroj Takže pokud do toho zapnu věc která má původní nabíječku 5V a 1A tak ta nabíječka to sama "rozpozná" a pustí tam jen ten 1A? Nebo do toho pustí 3A ale baterce v přístroji "je to jedno" a bere si jen 1A a ty 2A se jako že někam ztrácí? Omlouvám se ale vůbec tomu nerozumím. Moje znalost těchto věcí kolem napětí končí tím že vím že je blbost zapojit něco co jede na 110V do 220V protože to vyhoří
Proto mám asi pro elektrikáře hloupé otázky.