Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nabíječka Gocomma QC 3.0 - mohu použít?

Od: tealceu® odpovědí: 8 změna:

Všem přeji hezký den,

mám dotaz na nějakého elektrikáře nebo odborníka v oboru. Koupil jsem si na GearBest nějakou elektroniku a dostal jsem k ní tuhle rychlonabíječku. Nejsem v tomto žádný odborník takže nevím jak tyhle věci fungují. V čem spočívá to rychlonabíjení? Bude to rychleji nabité? Jde mi o to zda ji mohu používat na mých zařízení aniž bych je nějak poškodil.

Hlavní vlastnosti:
● QC 3.0 quick charge power adapter
● 5V 3A / 9V 2A / 12V 1.6A output, higher efficiency
● Built-in multiple protections, ensuring safety security
● Compact size body, easy to carry

Zástrčka: Zástrčka EU
Vstup: 100 - 240V, 50 / 60Hz, 0,35A
Výstup: 5V 3A / 9V 2A / 12V 1,6A

Třeba na nabíjení Kindle mám nabíječku z výstupem 1A. Mobil Honor 9 má jakousi rychlonabíječku nebo můj tablet od Aceru má zase 2A. Kolik má nabíječka od iPadu mini jsem nezjistil jelikož je odřený štítek :( Jde mi o to zda bych mohl používat jen tuhle jednu. Neodrovnám si tím baterky nebo nemohu spálit celé zařízení?

Předem moc děkuji za vysvětlení a přeji hezký a klidný den :)

gearbest.com/...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x
Můžete ji použít. Nabíječka je běžná 5V, akorát dokáže pustit větší proud. Ten si reguluje zařízení samo, kolik do sebe "pustí".
Na rychlonabíjení vyšším napětím spolu musí nabíječka a zařízení komunikovat a zjistit si, zda to zařízení podporuje. Jestli nepodporuje, nabíjí stále běžnými 5V.
hodnocení

Děkuji za odpověď, jenže nejnižší napětí je u ní 5V 3A a můj Kindle nebo třeba náramek MiBand2 má na originálních nabíječkách jen 5V a 1A, nemohu tedy tyto zařízení poškodit když do nich budu rvát rovnou 3A?

Přečtěte si to ještě jednou. Nabíječka DOKÁŽE pustit větší proud. Stejně jako jistič co máte doma na zásuvky dokáže pustit 16A. To ale neznamená, že zařízení si těch 16A vezme. Vezme tolik, kolik potřebuje.