Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rozsypávání obrazu

Od: jipodpet® odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

mám televizi LG model 43LH541V-ZD , SW TV ve verzi 03.33.00 .

Nechal jsem si na střechu instalovat parabolu pro příjem satelitní televize Skylink.

Nemám receiver, poněvadž TV má tuner pro příjem satelitní televize. Do TV vsunut CA modul s integrovanou kartou

mall.cz/...

Obraz u jakéhokoliv programu se dost často rozsypává (i u ČT24). Pokud však CA modul z televize vyjmu, tak ČT24 běží bezvadně. Myslel jsem si, že by mohl být problém v CA modulu, proto jsem prodejce požádal o zapůjčení jiného CA modulu. S tím je to však úplně stejné. Pokud však jedu příjem přes receiver, tak je obraz bezvadný.

Předtím jsem samozřejmě nechal technikem přeměřit zda je anténa správně nastavena. Nastavení antény je prý v max. možných hodnotách a plně vyhovuje.

TV mi ukazuje sílu signálu 67% a kvalitu signálu 100%. Technik mi říkal naměřené hodnoty, kterých bylo spousta a já už si je nepamatuju, ale mmj.uvedl i hodnotu 79 decibelů.

U podpory LG mi řekli, že pro příjem přes satelit potřebují sílu signálu min. 80%. Jinak mi to chodit dobře nebude. To, že mi to chodí za pomocí receiveru je prý proto, že receivery prý mají vestavěné zesilovače.

Receiver nechci používat kvůli tomu, že bude na stolku další krabička a další ovladač a proč tedy neužívat CA modul a tím se té krabičky zbavit. Myslíte, že je vadná televize? Televize je 3/4 roku stará. Myslíte, že má cenu ji reklamovat?

Díky za názory.

doplněno 21.12.17 13:19:

Omlouvám se, mělo to být v rubrice TV a satelit.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Vzhledem k tomu, co vám řekli na podpoře LG, je to vlastnost té televize a ne závada. Takže reklamace nebude uznána.

Chtělo to dopředu se seznámit podrobně z vlastnostmi té TV.

Jak velkou máte parabolu? Pokud máte "šedesátku", určitě pomůže výměna za "osmdesátku".

doplněno 21.12.17 15:06: