Nejste přihlášen/a.
dobrý den,
zajímalo by mě, jestli někdo nemá zkušenosti s psychowalkmany ( psychowalkman.cz/... U nás je prodává firma Galaxy.
Jsem studentka a přístroj mě zajímá hlavně kvůli údajnému zlepšování paměti, koncentrace a učení..
potěší mě všechny Vaše postřehy..
díky!
Dobrý den! Sice jsem osobně nikdy psychowalkman nepoužila, ale v kurzu didaktiky na VŠ jsme jim právě z hlediska výuky věnovali velký prostor a ze všech studií a zkušeností (a že jsme jich neměli k dispozici málo) vyšlo jednoznačné ne. Je pravda, že krátkodobé úspěchy se dostavují (například před zkouškami apod. uživatelé shodně tvrdili, že nezapomněli data apod.), ale z hlediska dlouhodobějších znalostí psychowalkman neměl význam, zkrátka je zapotřebí vše "natlouct" do hlavy a procvičit. Ale to podstatné bylo - pokud člověk tento přístroj používal dlouhodobě, objevovala se únava, poruchy spánku, naopak poruchy soustředění, někdy až psychotické stavy. Kdybych já si tak vzpomněla na název té studie... Zkuste kontaktovat odborníky na didaktiku a vyhledat o tom víc v odborném tisku. Je s podivem, že všichni ty přístrojky tak vychvalují a jejich reklama vypadá fakt důvěryhodně, ale jak říkám, já bych to nepoužívala. Hodně zdaru v učení
Moje známá si psychowalkman pořídila taky kvůli problémům se spaním a co vím, tak říkala, že výsledek byl nulový, že jsou to vyhozené peníze. Jak píše Adam, na mozek je dobrý lecitin, mně osobně se osvědčila kombinace lecitinu s gingko biloba. Např. mnohem lépe se mi pamatují taková ta těžko zapamatovatelná anglická slovíčka.
Zde je ten přípravek obchod-zdravi.cz/...
No já jsem si ho vyzkoušela,měla jsem ho půjčený,ale mě to dobře neudělalo. Byla jsem z těch blikaček pořádně rozhozená,tak jsem ho s díky vrátila.