Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, může mi někdo poradit. Vloni manžel objednal indukční sklokeramickou desku přes internet, značka je Mora. Dnes jeden z vačičů přestal fungovata a tak jsem začala hledat záruční list a nějaké papíry od spotřebiče a s hrůzou jsem zjistila, že neni v záručním listě potvrzení prodejny, máte někdo nějakou dobrou radu. Dík
Dobrý den,
záruční list je povinen prodejce dodat na Vaši žádost - viz §620 Občanského zákoníku:
(3) Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.
Obecně ale záruční list pro reklamaci nepotřebujete - partnerem při reklamaci je pro Vás prodejce a u toho stačí prokázat, že jste u něj výrobek zakoupil. V případě opravy v autorizovaném servisu bude záruční list ale zřejmě třeba. V tomto případě požádejte prodejce o potvrzení záručního listu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.