Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatně zadaný pin

Od: libor* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den. Zadal jsem si 3krát špatně pin u Vodafonu nemužu volat ani na operátora. Jak postupovat jinak? Děkuji.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, návod je viz odkaz. Zdravím!

vodafone.cz/...

 

vilik*
hodnocení

0x
Se simkartou jste dostal i PUK, originální kód pro tyto případy. Je uveden přímo na listu, kde byla SIM nalepena. Najděte a zadejte do telefonu a SIM se odemkne.
janapolvet

Nemám PUK,ztratil jsem jej.Co teď? Děkuji.

janapolvet - nemáte puk v internetovém účtu? nevím, u jakého jste operátora, já to teď řešila u O2 - po přihlášení na mojeO2 jsem v údajích našla i PUK mojí SIMky. a co jsem teď koukla k dítěti na jeho účet u Vodafonu, tak i tam jde PUK zobrazit.

 

hodnocení

0x

Stačí eventuelně zajít k operátorovi a ten vám PUK sdělí. Ovšem v případě že jste mobil ukradl tak asi ne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]