Dobrý den, Chtěl bych reklamovat sluchátka z tesca,od kterých mam účtenku ale obal sem od nich vyhodil.Nevyhovuje mi jejich hlasitost potažmo kvalita zvuku..Myslíte že mi bez obalu uznají reklamaci?
Což o to, při reklamaci původní obal není potřeba, takže tady problém nebude. Problém může být v tom, že vám reklamaci nemusí uznat. To, že vám nevyhovuje zvuk, jakožto subjektivní pocit, není důvodem pro reklamaci. Ale Tesco to snad neřeší a vrátí peníze.
Jak už tu padlo, reklamuje se zboží vadné a není třeba obalu. Kvalita zvuku, není vadou. Pokud vám však zboží nevyhovuje (a to vám doopravdy nevyhovuje) a chcete je vrátit, pak je obalový materiál vyžadován. No, tak uvidíte, jak dopadnete... M.
V tomto konkrétním případě neuznají.Hlasitost/kvalita zvuku není důvodem k reklamaci pokud sluchátka ,,nechrchlají,,.Ale šikovnej človíček si to umí zařídit a reklamace se uzná-jenom nesmím radit jak.
tak ti vam nevim, prodavam sice neco uplne jineho nez sluchatka ale v prvni rade pokud bych neco bral zpatky tak je to hlavne o jednani mezi kupujicim a prodavajicim, pokud by prisel takovy ten internetem ostrileny co si mysli ze neco vyrve tak bych mu to tim tuplem nevymenil a jako bonus mu ukazal kudy tudy do prd...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.