Dobry den, mam dotaz ohledne prodlouzene zaruky na zehlicku. Vcera nam odesla zehlicka a mame na ni prodlouzenou zaruku, prodejce mi dnes rekl ze oni pouze zodpovidaji 2 roky a nasledne pak ta spolecnost u ktere jsem prodlouzenou zaruku poridil, ma na to prodejce narok odmitnout zbozi zakoupene u nich odnitnout i kdyz 2 leta zaruka jiz je pryc. A nasledne pokud zehlicku odesleme do servisu od kdy se pocita 30 denni lhuta od doby kdy byla reklamace nahlasena na webovych strankach a nebo az kdyz ji odeslu?
Máte v tom zmatek. Pokud je prodloužená záruka od výrobce, správně jste se obrátil na prodejce, který by měl záruční opravu vyřídit a výrobce mu ji refunduje stejně, jako v normální záruční době. Ale nerozumím tomu, jak můžete prodlouženou záruku pořídit/získat někde jinde, než u prodejce.
Ke zdárnému vyřešení je třeba znát obchodní podmínky vašeho prodejce, kde by měla být o prodloužené záruce na přístroje alespoň zmínka, popř. podmínky výrobce, za jakých on prodlouženou záruku poskytuje a kde a jak ji uplatnit.
Zákonný nárok na reklamaci je 2 roky. Pokud prodlouženou záruku neposkytl prodejce, pak se musí reklamovat u toho, kdo tuto záruku poskytl, např. výrobce.
lukas981
Toto mi prijde jako past na kupujici... ja si koupim zehlicku s prodlouzenou zarukou kterou poskytoval prodejce u jine spolecnosti. Proc m zbozi reklamovat takto slozite myslel jsem si ze s prodlouzenou zarukou je logicke kontaktovat prodejce ale jak je videt to ne..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.