Nejste přihlášen/a.
Koupili jsme televizor s možností prodloužení záruky.V době záruky se porouchal a prodejce nám sdělil,že si sami musíme zajistit odvoz do opravny,že oni budou platit pouze opravu.Vzdálenost do opravy je přibližně 150 km.Máme za to,že je prodejce povinen televizor do opravny dopravit sám.Dále bychom chtěli vědět zda máme nárok na náhradní televizor po dobu,kterou bude ten náš rozbitý v opravně.
vždyť může přijet servisák k Vám domů a opravit doma. stačí říct co tomu je a on už bude cca.vědět jaké si vzít díly. dneska se televize neopravuje s páj.pistolí v ruce, ale mění se celé díly. jedině že by šlo o výměnu obrazovky a i tak by měl opravář přijet, diagnostikovat a zabezpečit si odvoz na dílnu. tu opravu platí výrobce a ne prodejce. ono se také stává, že na místě řekne neopravitelné (nevyplatí se) a svezou jí k likvidaci přičemž rovnou přivezou novou. tak to funguje např.u bílé techniky renomovaných firem
Prodejce je povinen hradit ekonomicky odůvodněné náklady, související z opravou, není povinen se sám postarat o odvoz. Pozor na slova "ekonomicky odůvodněné", budou znamenat náhradu za nejlevnější možný způsob dopravy, což jistě nebude doprava vlastním vozem. Na vašem místě bych mu TV odvezl do obchodu (pokud není koupený přes net) a dál se musí starat on.
Pokud nemáte v kupní/záruční smlouvě uvedeno jinak, na náhradní TV nemáte nárok.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.