Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Napeti na sloupech VN

Od: desdichado odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, prosím o radu.
Prosím, zda by jste my vy, co se v tom trochu vyznáte, řekli, jaké napětí je vedené sloupy na obrázcích. Zvažuji nákup pozemku a tohle tam vede. Před případným nákupem bych však rád věděl, co to je. Kvůli stavbě a vůbec. :)
Děkuji a přeji hezký den.
A

Napeti na sloupech VN
Napeti na sloupech VN #2
Napeti na sloupech VN #3

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nejsem elektrikář, ale mělo by to být vedení 22kV.

hodnocení

0x
Taky nejsem elektrikář, ale mohlo by to být i vedení 35 tisíc voltů.

hodnocení

0x

Zkus se mrknout na uuristicke mapy.cz nebo se zeptat prislusneho ditributora elektriny.
Z hlavy to nevim a sloupu je hodne druhu.

dusger*
hodnocení

0x

Je to vedení 22kV, 35 tisíc snad ani nemáme. Ale otevři si mapy na seznamu.cz, a přepni na turistické mapy. Tam je vedení VN a VVN zakreslené i s popiskem, tak si lokalitu vyhledej a budeš mít jistotu.

U nas se 35 Kv pouziva.
cs.wikipedia.org/...

jabraka*
hodnocení

0x

A hlavně se dozvíš také o tom,jak daleko sahá ochrannéí pásmo,v němž stavbu nikdo nepovolí.

JABRAKA

desdichado
hodnocení

Díky za odpovědi. 22kV byl i můj zcela laický odhad.
Na seznamáckých mapách je toto vedení bez popisku.
Tzn. ochranné pásno 7m s tím,že 0,1 µT (1mG) je prý cca až od 35m...?
Pozemek má 5 ha. stavět se dá jinde, ale chci aktivně hospodařit a běhat pod tím každý den mi není zcela po chuti. Nevím,co je na tom pravdy, ale někde jsem četl, že to tělu zcela neprospívá...

fiser22*

první dvě budou 22-35kV, spodní MOŽNÁ 110kV, ale to už by jste našel v seznamáckých mapách, tam taková hladina už bývá zanešena, případně se otázat na distribuci ČEZu (zkuste kouknout i jestli sloup nemá číslo, standardně jsou především VVN linky očíslované, spolehlivěji a jednodušeji by pak identifikovali sloup)