Rodiče a iphone!

Od: Datum: 09.06.17 06:13 odpovědí: 118 změna: 13.06.17 22:39
Ahoj lidi?,je mi 14 ,sehnal jsem iphone 7 za cenu za kterou by se "vraždilo"[pod 5000Kč],mam na něho našetřený #money, jenže už jeden mobil(8měsíců) mám a ten koupili rodiče a nejsem si jistej jestli to svolí(čeština lv.100mega). Nevíte jak se dostat k tomu co chci?
avatar
strejc uzavřel tuto otázku
Tato diskuze nikam nevede!
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mot
Datum: 09.06.17 08:32
 
krome cestiny lv.100mega musis mit i vyjednavani lv.100mega. pak to zvladnes. a #parents ti dovoli za tve #money koupit #iphone.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 13:47
 
Mot vubec ti nerozumím
Od: fex
Datum: 09.06.17 08:38
 
Ten iphone bude mozna nejaka čorka. Co pak budes delat?
Ohodnoceno: 3x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 13:49
 
Jeden kolega by mi to sehnal za výrobní cenu!
Datum: 09.06.17 14:10
 

Výrobní nebo velkoobchodní? Výrobní bude patrně ještě mnohem nižší a velkoobchodní zase mnohem vyšší.
Takže to vypadá opravdu spíš na cenu typu "Hele pojď sem, nechceš, za bůra?!"

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:44
 
Nevím co to má znamenat "bůra".
Datum: 09.06.17 19:47
 

Bůr je polovina pětky ;)

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:57
 
Takže 2.5 Kč tím myslíš :_D
Datum: 09.06.17 19:58
 

Ne ;)

 
Od: mot
Datum: 09.06.17 14:40
 
jak muze mit 14 lety dite kolegu? :-D
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:16
 
Z matčiné práce se znam s jednim kolegou!
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:43
 
Není a dál to nebudu rozebírat.
Od: krtek66
Datum: 09.06.17 08:51
 

otázka za 500 ..co furt všeci vidíte na těch Iphonech?..Je to jen kupa softwaru, kterej nemůžeš nijak upravovat do čehokoliv rypat nastavovat. Prostě ber co je a nazdar..Co ti nedá nebo neprodá Jabko, to nemáš.. Já bych si ho dobrovolně nekoupil. Vždycky najdeš lepší, kterej umí to samé nebo o nic méně míň než jabko. Paradox je, že když ze 100% uživatelů jablek odečteme podnikatele, kteří si jej kupují kvůli prestiži, protože na něj mají, tak nám zbyde jen malé procento těch, kteří vůbec neví co s ním, funkce, které nabízí nevyužívají a mají ho jen na machrování, že opět na něj jen mají a můžou si ho dovolit..

Ohodnoceno: 2x
 
Od: mot
Datum: 09.06.17 09:07
 
treba nechce nejlepsi telefon, nechce nic nastavovat, v nicem se rypat. chce iphone.
 
Od: nox®
Datum: 09.06.17 10:34
 
avatar

Popisuješ seniorský telefon? Já jen že to nedává moc smysl.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 13:54
 
Příště až budeš mít tak blbou odpověď zamysli se nad tím kdo seš pro mě
Od: nox®
Datum: 09.06.17 13:57
 
avatar

Bohužel nechápu, co máš na mysli a jak souvisí moje reakce s Tebou.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:12
 
Obávám se že se tu nebavýme o mobilech pro seniory a proto jsi tohle napsal zbytečně!
Od: nox®
Datum: 09.06.17 14:42
 
avatar

Obávám se, že neznáš ironii.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:24
 
Myslím si že ta "ironie" vypadala jako nepovedený vtip!
Datum: 10.06.17 04:18
 
avatar

Hloupý a omezený pohled...nejspíš jedince s omezeným rozhledem...

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:02
 
No,myslím si že vidím dobře
Datum: 10.06.17 08:12
 
avatar

V tom případě máš dost argumentů i pro rodiče a je zbytečné se kohokoli ptát.

 
Datum: 09.06.17 10:07
 

A vážně věříš, že zrovna iPhone ti přinese tolik radosti do života? Může to být padělek nebo může být kradený - v takovém případě ho může původní majitel přes operátora nechat zablokovat a bude ti k ničemu. Je k němu originální balení a nějaký doklad?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:23
 
Ano,přinese.Kradený atd. být nemůže ,protože jsem si to ověřil.Zablokovat mobil nejde jediný co operátor zmůže je že zablokuje SIMku.A je nový!
Od: mot
Datum: 09.06.17 14:37
 
operator bezne blokuje kradene telefony.ale to treba poznas sam.
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 15:13
 
Blokuje pouze SIM.
Datum: 09.06.17 15:24
 

Slyšel jsi někdy o IMEI? To je něco jako "rodné číslo pro telefony", tedy jedinečné číslo, které má každý vyrobený telefon. A přesně na základě znalosti tohoto čísla ho umí kterýkoliv operátor na světě zablokovat.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:19
 
Jo to je tahle ******** tak to jo no ale není kradený!
Datum: 09.06.17 16:04
 

Operátoři mohou na žádost policie zablokovat každý mobilní telefon na základě jeho výrobního (IMEI) čísla.
Se SIMkartou to nijak nesouvisí. Prostě mu nedovolí přihlásit se do sítě. Takže by ti pak sloužil maximálně jako zrcátko.
Nebylo by lepší si ty peníze schovat a investovat je později a rozumněji?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:26
 
A na co?
Datum: 09.06.17 19:32
 
Treba na kolo. proste na neco co za ty penize bude stát. Mas ani ne rok telefon a uz bys ho měnil. Samozřejmě tvoje věc. Chceš radu jak tedy dosahnout sveho?! Tak si ho kup rodice to zajimat nemusi jsou to "tvoje" penize a tvoje vec. Ale az te zacnou zajimat jine veci nez být cool nebo se ukaze nejaka ta vada na telefonu budes se třískat o hlavu proc jsi to kupoval. Rozmlouvat ti to nebudu. Rodicum vrat telefon co ti koupili se slovy ze dekujes, ale ze uz se stavíš na vlastni nohy. To bude reakce ;)
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 19:55
 
Asi máš pravdu asi si našetřím na kolo který budu používat tak 5x ročně.Za druhé být cool nechci, jsem blázen do výkonného hardwaru!A nakonec iphone si asi koupím ale budu ho používat až odejde můj starý mobil.
Od: nox®
Datum: 09.06.17 10:31
 
avatar

Pokud jde o funglovku, s největší pravděpodobností půjde o lacinou čínskou kopii nebo kradený kus (ostatně kdo by vraždil za iPhone pod 5000? Blázen?) Stojí to za to? Ostatně by mě zajímalo, jestli čtrnáctiletí plně využijí potencíál iOS nebo jde jen o to nakousnuté jablíčko za které se připlácí 50% ceny. Stejně ten telefon s největší pravděpodobností nevyužiješ o nic více, jak ten současný (nevím, co máš). V první řadě si uvědom, jestli Ti to za to stojí, jestli ho využiješ, jestli tím zbytečně nebudeš rmoutit rodiče (ve 14 jsem se takovými myšlenkami taky neřídil, ale dnes by mě asi jako první napadlo, jestli by rodiče nezklamalo, že nechci dar od nich a raději si koupím sám něco jiného) a jestli by třeba nebylo lepší si za ušetřené peníze pořídit něco zajímavějšího.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:09
 
1.mám to ověřený takže to není žádné schnilé jablíčko 2.není důvod proč bych nevyužil "potenciál" iOS
3.Využiji ho více než současný mobil kvůli Apple store který má o hodně víc aplikací
4.Na to abych si na něco našetřil dostávám kapesné
5.Nevím jak za tvých mladých let bylo, ale je jiná doba "dědku"
avatar
Upozornění od sys hejkal 09. 06. 2017 14:26:09
!Pravidlo Z2: je zakázáno psát vulgárně, napadat, urážet uživatele, používat urážlivý nick. Kroť se ve výrazech!
Od: krtek66
Datum: 09.06.17 14:22
 

1) to říká vždycky každej.."tohle nutně potřebuju.."a výsledek je pak stejný jak před

2) aplikace jsou uplně stejné jak na Appple tak na na google

3) kapesné nevyděláváš, ale dostáváš...a být rodičem tak ti ho asi krouhnu když to chceš utrácet tak nerozvážně

5) za našich mladých let bylo dobře..a to jsem jen o 15let starší jak ty

Ohodnoceno: 1x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:44
 
1.Věř že ne např.ho ukážu ve škole kdybych ukázal to co mám teď tak *blee* ! 2.To není pravda mnohdy vidím že to je pouze pro iOS a nebo je to tam dřív.
3.Dostávám ho za domácí práce a známky! 5.To je možný ,tak ahoj můžeš jít do uranových dolů.
doplněno 09.06.17 14:54: Hejkal sis oni mi nechtějí pomoct oni na mě vyloženě slovně napadají a napíšou o pravém tématu!
doplněno 09.06.17 14:55: Nepíšou*
avatar
Upozornění od sys hejkal 09. 06. 2017 14:50:02
Přečti si a dodržuj pravidla této poradny!
Zachovej základní slušnost k lidem, kteří se ti snaží pomoci...
Už jsem tě jednou upozornil.
Od: nox®
Datum: 09.06.17 14:51
 
avatar

1. Tak co? Učitelky půjdou do kolen a spolužáci zatančí valčík?

2. Pokud jde o těch pár her nebo co, které vyjdou o pár týdnů nebo měsíců i na Google Play...

3.+5. Možná by to ty uranové doly chtělo zkusit, třeba bys pak poznal pravou hodnotu peněz, ne těch, co dostaneš od rodičů za běžné úkony.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 15:09
 
1.asi 5 spolužáků má Iphone SE za 12000 Kč který si nenašetřili ani z jedné dvanáctitisíciny!
2.těch aplikací jsou stovky a na android výjdou jen některé např. Zásadníms creed Identity na iOS na začátku jara 2016 a na android až v červnu
3+5.Víš kolik lidí tam zemřelo, no ale teď je sys hajkal v pohodě !
Od: nox®
Datum: 09.06.17 15:23
 
avatar

1. A vypovídá to o nich něco? Ne, protože telefon z nikoho lepšího člověka neudělá, je to jen taková iluze, ale na to nejspíš dojdeš až si na takové věci jako telefon budeš muset sám vydělávat, aby sis je mohl dovolit.

2. A co se stane, když si zahraješ nějakou hru o něco později? Zhroutí se svět? Jestli ano, tak je něco špatně, ale na straně telefonu nikoliv.

3.+5. Ale sám bys tam někoho poslal, to Ti přijde v pořádku?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:14
 
1.a)Iphone neudělá z člověka nic ,ani obludu ani boháče a nevím co tím myslíš "to je jen taková iluze"
b)pokud si seženu práci která mě bude bavit a bude dobře placená tak pro mě nebude problém si našetřít na Iphone.
2.o to až tak nejde ale některé aplikace jsou pouze na Apple store.
3+5.Pokud by si to zasloužil tak jo!
Od: nox®
Datum: 09.06.17 14:30
 
avatar

1. kdyby mi to nebylo jedno, zajímal bych se o zdroj ověření, takových už jsem potkal, co měli zaručeně ověřeno. A za výrobní cenu? V našich končinách? No budiž, možné to je, ale větší pravděpodobnost je za nákupní cenu a tu bych si tipl, že bude vyšší. Takže šance, že to je kradený kus nebo nějaká jiná varianta stále může být.

2. a 3. Když vezmu v uvahu, že mobil používán denně jak ze soukromého hlediska, tak z pracovního, na plnou synchronizaci všeho, čeho potřebuji, kalendář, email, volání a zprávy, internet, mapy a navigace, bankovnictví, zálohy, přehrávač, focení momentek... ke všemu mě stačí telefon za 4000 (když vezmu orientačně prodejní cenu iP7, která se pohybuje snad někde 15000+,-?) a nemám nejmenší dojem, že bych o něco přicházel. Stále nevím co máš za telefon, ale pokud s Androidem, možná se pletu ale zrovna Google Play nebude mít o nic méně aplikací. Naopak možná více, jelikož neprochází takovou procedurou schvalování, jako u Apple. Jinak na App Store bývají zase aplikace častěji placené nebo dražší, ale vzhledem k tomu, že jsem jejich telefon dlouho neměl v rukou, nechci kecat.

4. To je Tvá věc, jak se svými financemi budeš zacházet, já bych jen navrhl zamyslet se nad užitkem z celého nápadu.

5. A jaká je to doba? Že když máš ájfoun tak jsi něco víc? Jen povrchnost a snaha se odlišit tím, že si pořídí něco co má kde kdo. Mimochodem dědek ještě určitě nejsem, ale pokud se nepletu, jsi tu kvůli radám, tak proč ty urážky? Děláš si tím akorát špatnou karmu.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:49
 
Jelikož se mi to nechtělo číst tak když už něco píšeš tak o tématu a stručně prosím!
Od: nox®
Datum: 09.06.17 14:54
 
avatar

Ale to je Tvůj problém, ne můj.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 15:11
 
Promiň,ale já neříkal že to je tvůj problém!
Datum: 09.06.17 19:00
 
avatar

Jak a kde sis ověřil, že nejde o kradenou věc?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:18
 
Viděl jsem ho ještě v obalu.
Od: nox®
Datum: 09.06.17 20:25
 
avatar

Takových telefonů ještě v obalu už bylo, nakonec se zjistilo, že jsou to kradené kusy, vadné šmejdy poskládané někde v Číně, repasované s neoriginálními díly a podobně. Jen blbec by prodával fungl iP7 tak hluboce pod reálnou cenou.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:41
 
Fakt tak mi pošli důkaz.
Od: lee
Datum: 09.06.17 20:58
 
Čistě jen logika věci, proč by někdo prodával za 5000,- něco, co může přidat i za 12000,-? A není cena náhodou taková, aby se jednalo, v případě následného policejního šetření, o přestupek a ne trestný čin?
Ohodnoceno: 2x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:18
 
Takže jsem to pochopil tak že pán má jablíčkový lízátko za 20 Kč které si koupil ale ten pán má radši kokosový a tak jde prodat jablíčkový lízatko za 5 Kč ale chytne ho policie, protože neprodává lízátko za 20Kč
Od: lee
Datum: 11.06.17 13:00
 
Pochopil jsi to velmi špatně
1) proč budu prodávat telefon, zcela nový, nekradený, naprosto v pořádku za 5tis., když jej dám na net za 10 a budu mít do večera kupců několik
2) zamýšlím se nad tím, že cena je úmyslně 5000,- pro ten případ, kdy zjistíš že telefon je kradený, fake... A budeš chtít podat trestní oznámení. Do 5000,- jde o přestupek a pachatel se nemusí úplně bát, nad 5000,- jde o trestný čin
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.06.17 14:11
 
avatar

Nemáš sourozence/ bratrance/ sestřenici/ nějakého příbuzného, komu by se hodil Tvůj současný telefon? Pak by s tím třeba rodiče souhlasilli, kdybys jim řekl, že Tvůj nový telefon nezůstane nevyužitý.


doplněno 09.06.17 14:19:

A ptal ses jich vůbec?


doplněno 09.06.17 14:22:

Nebo mobil schovejte sestře a za pár let nebudou muset rodiče kupovat další.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:18
 
Konečně odpověď k tématu ,ale bratr má mobil a moje sestra je příliš malá a co se týče sestřenice a bratranců jejich rodiče žijou "Socialistickým životem".
doplněno 09.06.17 14:51: Jo, dobrý nápad
Datum: 09.06.17 17:15
 

Tak už ho nechte - malý "nutně potřebují" spinnery, větší takový telefon, aby spolužáci při jeho zhlédnutí nezvraceli. Rozdíl je jen v ceně hračky ;)

Neještěrko, co si předtavuješ po pojmem "socialistický život?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:26
 
1.Abys věděl spinery mě *****,kdyby šlo jen o cenu ,iphone pod 5000 Kč by byl v tom případě "domysli si to sám"
2.Mám namysli léta kdy jsme byly socialistická republika.
doplněno 09.06.17 20:50: A nauč se anglicky ty No-lizzard.
Od: lee
Datum: 09.06.17 21:23
 
Ty se hlavně nauč česky... Prý nebavýme *zeď*
 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:23
 
Takové slovo jsem nepoužil...лээ
Od: lee
Datum: 11.06.17 13:02
 
Vážně ne?
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 14:12
odpovědět
Obávám se že se tu nebavýme o mobilech pro seniory a proto jsi tohle napsal zbytečně!
 
Od: dylin
Datum: 09.06.17 17:25
 

A co tady po nás kide chceš? Nikdo tady za tvejma rodičema nepůjde a nebude jim říkat, že je to perfektní kauf, koupit za 5000,- kradenej telefon (vsadím se, že je to Iphone 7 s něčím otiskem a nejde otevřít).

Běž si to vyškemrat sám, tak jako předchozí telefon.

Užívej si kapesného, za 12 let budeš překvapenej, jak dlouho se vydělává na Iphone.

 
Od: nox®
Datum: 09.06.17 19:21
 
avatar

Myslím, že není hned potřeba přiostřovat. Snad každý dobře ví, jaké to je, když se pro něco nadchne nebo po něčem zatouží. Přestože otázka, na kterou se tazatel ptá, zní jinak, dostal zde podle mého názoru dostatek dobrých rad. Je na něm, jestli si z toho něco vezme nebo přece jen zvítězí touha mít ten telefon s nejistou historií.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:39
 
Citát by nox
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:34
 
1.jediný kdo se tady chová jako kid jseš ty.
Je nový.
2.O nic neškemrám,rodiče mi koupili použitý telefon "pouze" na volání
3.Pokud budu mít dobře placenou práci tak ne,no nevím jestli pracuješ v mekáči za 70Kč/h.
doplněno 09.06.17 20:55: práci tak Ano*
Od: poradce
Datum: 09.06.17 20:50
 

Tak pokud na něj máš našetřené peníze, tak si ho zkrátka kup... A kde je problém? :D Pochopil bych, kdyby to bylo o tom, že peníze nemáš a chceš je od rodičů... Jinak dal bych si pozor, co kupuješ, iPhone za 5000 se mi zdá dost málo... Aby jsi si nekoupil nějaký klon, který po týdnu přestane fungovat...

 
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:53
 
Chyba je v tom že už jeden mobil mám a od rodičů.
Od: imnotlizzard
Datum: 09.06.17 20:59
 
Ach teď jsou ty odpovědi pomíchané.
Od: len
Datum: 09.06.17 21:35
 
Pokud jsi o koupi presvedceny, tak si normalne s rodici rozumne promluv. Kdyz jim reknes argument (dobry hardware atd), to snad pochopi. Jen tedy asi pocitej s tim, ze doma uslysis to same co ti tady vsichni pisou - je to corka, fake, atd... Nevim jak moc je pro tebe kolega z mamky prace duveryhodny, ale pro jistotu jeste koukni sem: https://www.quora.com/How-do-…entify-fake-or-clone-Iphone-7
Muzes si tak pravost v rychlosti overit az budes mit telefon v ruce pri prodeji, at mas jistotu.
A co se tyka starsiho telefonu od rodicu, vzdyt ten si muzes nechat u sebe jako zalozni, napr. kdyz nekam pojedes kde bude riziko ze si ten novy rozflakas, nebo kdyby se ti novy rozbil (nebo nekomu z rodiny), mas hned po ruce nahradni.
Pokud do toho nakupu pujdes, pisni sem pak jak to dopadlo, jestli je to original nebo jsi na nem nasel znaky ze je to fake. Pokud origo, postni kontakt na kolegu :-D *joke*
 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:32
 
1.Díky
2.Iphone budu používat až doslouží ten starý. 3.písnu ti až tak za týden až dva
Datum: 09.06.17 21:38
 

mám asi mezery,napíše někdo,co znamená - (čeština lv.100mega)? no,toto vlákno jsem přečetl a získal jsem jediný pocit - někdo tady potřebuje pár facek,aby se probral. anebo se možná proberu já a začnu se takto vyjadřovat a chovat,ale to nechci...

 
Od: lee
Datum: 09.06.17 21:49
 
Já si myslím, že spíš než pár facek pomůže to, když si koupí za 5000,- fake a místo machrování bude za blbce, s telefonem od rodičů co se stydí vyndat a minus 5000,- Škoda jen, že to nejsou peníze jeho, ale rodičů.
Jinak - též mě trochu děsí, že osoba s tímto arogantním a suverénním jednáním je zástupce nastupující generace.
A zkratku jsem také nevyluštila, asi jsem moc stará
 
Datum: 09.06.17 21:54
 
Ta zkratka znamena v překladu pro starší : moc dobre mi nejde čeština takze mam v textu nejspise chyby. Je to pojaté sebekriticky s nádechem vlastniho zesmesneni predem aby se o to nepokusil nikdo jiny. a hlavne tak, ze si je chyb vedom a prosí ostatni aby ho za to neukamenovali. Každopádně hodi se to do rozhovoru mezi pubertaky a ne tady mezi starší ;)
 
Datum: 09.06.17 22:48
 

aha. a to je zcela v souladu s - doplněno 09.06.17 20:50:A nauč se anglicky ty No-lizzard.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:54
 
S čím?
doplněno 10.06.17 08:56: Směřováno na ovczaka.
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:47
 
Je mi líto ,že jsi starý a myslím si že tady to je pro všechny věkové kategorie.
doplněno 10.06.17 08:51: Směřováno na Radosse.
Datum: 10.06.17 08:51
 

to není o věku,to je o tom,že uvádíš předem,že neumíš pořádně česky,což je v tomto státě úřední jazyk a přitom poučuješ jiné,aby se naučili anglicky. Chápeš anebo to je mimo tvou rozlišovací schopnost?

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 09:05
 
1.Neuvádím
2.on přeložil moji přezdívku špatně,a když už něco chce přeložit tak aspoň dobře a nenarážet na mojí přezdívku když ji přeložil špatně.
3.Jako každý člověk umím věci rozlišovat stejně tak jako ty.
Od: dylin
Datum: 09.06.17 21:56
 

Pohoda, to je jenom puberťák, co bude mít jednou skvělou práci a vůbec mu není divné, že mu kámoš nabízí nový Iphone7 za 5000 kč, když by ho sám mohl střelit na netu minimálně za desítku.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 09:33
 
1.No a ty jsi jeden s těch "mladých" kteří si myslí že když jsem něco napíšou, jak už jeden pán psal, no,všichni ti zatančí polku a admini padnou na kolena
2.pokud se budu dobře učit tak budu mít lepší plat než ty.
3.To bude tím že já mám kámoše a ty ne.
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 08:42
 
1.Nevím jak můże někdo vlastnit mezery
2.toho si nevšímej když tomu nerozumíš.
3.Naučíš mě jak číst vlákna?
4."někdo tady potřebuje pár facek",to píše ten kterej má fotku hitmana no,nevím kdo se tady potřebuje probrat.
doplněno 10.06.17 08:44: Směřováno na ovczaka.
Datum: 10.06.17 09:04
 

dobrá - mít mezery a vlastnit mezery je trochu rozdíl. - proč bych si neměl všímat toho,čemu nerozumím? občas se tak něco naučím. - nahoře máš tlačítko,něco jako zobrazení struktury v otázce - a hitman má svůj důvod. mmchdm,není to fotka..:-P

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 09:17
 
1.Protože když tomu nebudeš rozumět tak to je na nic, nejdřív se musíš naučit pak psát.
2.jaký důvod? myslel jsem tím obrázek.
Od: martinjuricek
Datum: 10.06.17 09:16
 

Jistě, každý prodává iPhone 7 za 5000Kč :-D Klidně si jej vem a budeš mít krásný iPhone s Androidem jako spousta kopií z Číny, které se prodávají ve velkém. Ten Tvůj kolega Tě chce jen natáhnout a vojebat, nic víc Vezmi rozum do hrsti a myslíš, že někdo bude prodávat mobil, co se běžně prodává kolem 20.000Kč, použitý kolem 13-15.000Kč zrovna Tobě, naivnímu puberťákovi za 5.000Kč? Pokud ano, tak to přeji hodně štěstí v životě, Tebe ojebe i hajzlbába na Zvonařce :-D

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 09:21
 
1.Tvůj názor.
2.Taky jseš z Brna?(Zvonařka)
Od: martinjuricek
Datum: 10.06.17 09:25
 

ano, můj názor podpořený letitou zkušeností s jabkem. ale jak chceš, snažíme se ti poradit, ale asi nechceš. prostě chceš být king, co si bude kupovat iPhone a všichni si máme z Tebe káknout do textilu :-D zatím ale jen smíchy. BTW ta Zvonařka mě napadla jen tak, klidně jsem mohl napsat Florenc nebo jakýkoliv jiný nádraží

 
Od: imnotlizzard
Datum: 10.06.17 09:41
 
1.Jenom dva lidé mně chtěli pomoct. 2.Nevím co tím myslíš být king.
3."káknout do textilu"ach,takové odpovědi miluji
4.Jen jsem se ptal.
Od: karelnovotny
Datum: 10.06.17 12:55
 

Vystupuješ tu ako velký drsňák,ale bojíš se reakce rodičů...to nemá chybu.*smich*

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 11:35
 
Karle,bavíme se tady o tom že už jeden telefon mám a od rodičů.A ne o tom jestli jsem drsňák.Je mi tě smutno ,že příjdeš na tuto stránku a jediný co děláš je že píšeš o něčem co tě evidentně nezajímá.
Datum: 10.06.17 13:37
 

Já spíš přemýšlím proč se tu tato situace řeší... Mladej je rozhodnutej si ho koupit a touží po něm. Tak ať si ho koupí... V jeho věku jsem také toužil po věcech a koupil jsem si je. Až s postupem času jsem se musel někdy usmát jak byl člověk třeba i hloupý a naivní, ale to je prostě takové období. Mám dvě slušně vydělávající děti a Iphone by si třeba nikdy nekoupili, jsou to pro ně prý vyhozené peníze. Za telefon více než 5.000 - 6.000 by nedali... Prý k čemu a to používají snad všechny služby... Ten kdo vidí prestiž jen v ceně telefonu je stejně trochu málo slaboduchý..., ale každý máme své zájmy a koníčky, tak je težké někomu něco vyčítet. Tak bych mladému doporučil ať si ho klidně koupí, ale šel bych za rodičeme si o tom promluvit, lepší než dělat unáhlené akce rodičům za zády. Nakonec druhý mobil může být v domácnosti jako náhradní... Kdyby se to stalo mně jako rodičovi, tak bych to tak vyřešil... Také záleží jak mladý muž s rodiči vychází...

 
Datum: 10.06.17 14:51
 

Ad imnotlizzard - on přeložil moji přezdívku špatně,a když už něco chce přeložit tak aspoň dobře a nenarážet na mojí přezdívku když ji přeložil špatně.
Tak nevím, jestli to ty děti učí ve škole, nebo je tohle jednoduchý uvažování bez špetky fantazie způsobeno "moderními technologiemi" ;) Vtipné je upozornění na špatný překlad od někoho, kdo s vlastním mateřským jazykem zacházet příliš nedovede.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 12:35
 
1.Nevím jak tebe ale nás ve škole učí anglicky
2.No ,nevím co má společnýho fantazie a angličtina,ale pokud to je způsobeno "moderními technologiemi" tak netuším jak sto napsal.
3.Myslím že moje čeština je výborná vzhledem k mému věku.
Datum: 11.06.17 12:53
 

Ad imnotlizzard - nás ve škole učí anglicky... Myslím že moje čeština je výborná vzhledem k mému věku.

Aha. Jestli vás učí angličtinu tak, že ji ovládáte jako jazyk český - a jestli ty znalosti ve škole postačují - pak je asi něco špatně. Ale uznávám, že s touhou po hračce to nesouvisí. Mobil za dlouhý peníze může mít kdekdo - hlavně kyž mu ho zaplatí jiní.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 13:45
 
1.Nás češtinu ve škole neučí,jen pravopis,čtení.
2.Iphone nemůže mít kde kdo protože nikdo nedostal tak dobrou cenu.
3.Peníze dostávám za domací práce,známky.
Datum: 11.06.17 13:53
 

1. Buď vás ji učí špatně, nebo se učení příliš nevěnujete. Angličtina se učí jinak, než "jen pravopis,čtení"?

2. To si jenom myslíte.

3. Peníze dostáváte za plnění běžných povinností? Ale to je nakonec záležitost toho, jak vaši rodiče vychovávají.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 14:06
 
1.Proč by nás měli učit špatně? Nepsal jsem že se angličtina učí pravopisem a čtením.
2.Koho myslíš mimo mě?
3.Ano,nic zvláštního nedělám.Ale fakt koho myslíš mimo mě?
Datum: 11.06.17 14:55
 

1. Vím, že ne. Proto se ptám, jak se učí angličtina - na rozdíl od češtiny.

2. Třeba sebe. Nebudeme se bavit o iphonu (ten mám služební a cena mě tedy nezajímá), ale o "dobré ceně". Ta znamená, že věc v ceně několika tisíc koupím za pár desetikorun - míň než sto Kč. Takže telefon (pokud nemá nějaký háček, jak tu bylo napsáno) za čtvrtinovou cenu není špatná koupě - ale dobrá cena pro mě znamená něco jiného ;)

 
Od: imnotlizzard
Datum: 13.06.17 14:30
 
1.Český i anglický jazyk se učí stejně jako v předešlích ročnících ,nebo aspoň z logického uvažování(mj.učíme se i "rusky").
2.Hadám ,podle toho smajlíku ,že se mám zeptat CO?
doplněno 13.06.17 14:32: Hádám*
Od: xy
Datum: 11.06.17 13:00
 

piš anglicky, když je ti to bližší ( díky škole ) než mateřský jazyk. Eliminuješ tím staré rádce, kteří anglicky nerozumí.

 
Datum: 11.06.17 13:03
 

Dobrá rada nad zlato *smich*

Jestli bude psát anglicky jako česky, eliminuje tím většinu rádců :-D

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 13:21
 
Není ,mateřský jazyk je všem bližší i když se naučíš jiný jazyk vždy budeš mluvit lépe mateřským jazykem.
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 11:57
 
1."Mám dvě slušně vydělávajíci děti" starej ,tvoje výchova ,mám tetu a strýce a ti by za nic z "moderní doby" nevihodili ani 1000Kč
2.Prestiž není v hodnotě telefonu,a o prestiž vůbec nejde
,jde o to že mám možnost koupit telefon pod 5000Kč který by stál jinak 20000Kč
3.Nestarej se o to čemu nerozumíš,starej
doplněno 11.06.17 12:04: Směřováno na karelnovotny.
Datum: 10.06.17 19:22
 
avatar
Prosím Tě, až ho koupíš, hoď na YT video, s unpackingem a zprovozněním. A ať je vidět i obličej, rád se zasměju. Protože buď je to fake, nebo čorka - zamčená dle imei nebo přímo u apple. Jinak - pokud máš našetřeno, rodiče jistě namítat nic nebudou. No a k spolužákům - pokud někoho kastují podle značkovosti hader a telefonu, tak to jsou normální ubožáci. Ano, vím, že to tak chodí, ale za pár let přijdeš sám na opravdové hodnoty života.
 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 13:17
 
1.Bohužel nejsem jak Misha,který bydlí v Kuřimi a chodí do stejné školy jako já ale to je "jiná kapitola"
2.Nikoho "nekastují" ,já mám rád prostě výkon a kvalitu,ale ubožák jseš ty když tak plítváš časem.
3.Jsem na základní škole kde to tak "nechodí".Ale je pravda že to tak "chodí" na některých středních školách.
Od: xy
Datum: 11.06.17 13:21
 

No, ale sám jsi psal, že nemůžeš starý telefon před spolužáky vytáhnout, protože by zvraceli? tak aspoň vypadal ten zelený smajlík. Jinak proti kvalitě nic, taky si ji ráda dopřeju, za peníze, které jsem nevydělala.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 13:37
 
1.To bylo řečeno obrazně,jasně že bych mohl ,ale oproti kvalitnímu iphonu.
2.Bohužel jsem ještě nezletilí, a proto nemůžu pracovat,kvůli tomu dostávám kapesné za domácí práce a známky.
Od: xy
Datum: 11.06.17 13:43
 

Jako nezletilá jsem neměla peníze za domácí práce a známky ( což jsou normální povinnosti ) ale za přivýdělek při roznosu novin a letáků. Takže sorry, tenhle tvůj "výdělek " za tak úplně tebou zasloužené peníze nepovažuju. Ale to je můj názor, ty máš samozřejmě jiný, ono sehnat si dobrý výdělek není snadné v tvém věku, a dosáhnou to jen ti schopnější. A věř, nebude to úplně snadné ani později, i když se teď , bez jakýkoliv výdělečných zkušeností , tady budoucím dobrým výdělkem prsíš

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 13:56
 
1.Jiná doba.
2.Ještě mi není 15 ,takže nemůžu jít na brigádu.Ale v dnešní době se sežene práce lehce stačí jít dělat vojáka.
3."prsím" se tady jen pravděpodobným výdělkem.V mekáči neskončím.
Od: xy
Datum: 11.06.17 14:50
 

Doba bude vždy jiná než doba před pár lety. I dnes vidím sousedovy dcerky na ZŠ, jak si umí přivýdělek sehnat. Jiná doba, to je pěkné úsloví, kterým se omluví všechno, že nevydělám, anebo zase neumím tak dobře řeči jako dnešní mládež.. fráze, která se dá použít na omluvu v každé době. Jestli skončíš v mekáči nebo ne, to předem nikdo neví. Možná jsi už něco dokázal, možná ne, a jen tady předvádíš, jak každému ostře odpovědět.

 
Od: dylin
Datum: 11.06.17 15:20
 

Jeho ostré odpovědi jsou jen agresí podmíněnou strachem, že se snaží ve svém věku komunikovat s dospělými lidmi a nějak při tom vypadat. Bohužel se už nikdo nedokáže vžít do jeho situace, kdy si "musí" prosadit Iphone, ale už má doma telefon na "volání" od rodičů a jemu jasné, že ho rodiče pošlou do ... tak jako my. (Takové starosti mu vlastně jenom můžeme závidět. )

 
Od: xy
Datum: 11.06.17 15:55
 

pravda, takhle jsem neuvažovala.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 16:11
 
1.klidně bych se bavil i s dětmi.
2.Zdá se ,že jste mě ještě "neposlaly do prdele" když to píšeš.
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 16:12
 
Směřováno na dylin.
Od: dylin
Datum: 11.06.17 16:18
 

Neposlali... každopádně to budeš muset říct rodičům sám, jaký máš plán. Určitě je bude zajímat, co je to za telefon, že ho někdo prodává o 15 000,- levněji než se prodává.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 15:49
 
1.Už jim je 15.
2."Jiná doba, to je pěkné úsloví, kterým se omluví všechno, že nevydělám...",je to ale pravda.
doplněno 11.06.17 15:50: Směřováno na xy.
Od: xy
Datum: 11.06.17 15:58
 

1. Není

ale můžeš chvilku počkat, až ti bude 15, a pak vydělat na co chceš, včetně toho telefonu.

2. "Jiná doba", ano, to je pořád pravda, a taky pořád univerzálně použitelná výmluva.

 

 

Od: imnotlizzard
Datum: 11.06.17 16:15
 
1.Leda že by byly děvky.
2.Když si to myslíš.
Datum: 11.06.17 16:20
 

Jestli neznáš jinou možnost, jak si ve věku pod 15 přivydělat, pak se nedivím, že máš jen to kapesné.

Mimochodem - ještě jsem nedostala opověď na dotaz (dnes 14.55), jak se učí angličtina.

 
Od: imnotlizzard
Datum: 13.06.17 14:37
 
Nevím ,jak si mám vydělat jinak?-na brigádu nemůžu,nemůžu pracovat nemůžu "nic".Poraď!
Od: karelnovotny
Datum: 13.06.17 22:39
 

Škoda že si tvoji rodiče nejspíš nepřečtou celou tuto diskusi.Asi by se divili co (ne)vychovali za hajzlíka.Trochu úcty k ostatním by neškodilo.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.