Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace, telefon

Od: mrsanger odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, v lednu jsem přišla o telefon, v únoru jsem si již pořídila nový. Bohužel, nový telefon značky Asus, z prodejny K+B Elektro v Jihlavě, hned první den projevil závadu. Fotoaparát nefungoval jak měl, aplikace nebyla možná udělat ostrou fotku o kvalitě 8 mpx, jak Asus slibuje,světlo ve fotoaparátu problikávalo, navíc celá aplikace občas padala a nereagovala, dokud jsem nevytáhla baterii. Aplikace fotoaparátu také nefungovala v aplikacích jako je messenger, instagram, snapchat, apod. Proto jsem telefon již třetí den od koupě reklamovala. Přístroj byl po zhruba dvou týdnech vrácen, s uznáním reklamace a opravenou závadou. Ovšem den po reklamaci se opět projevila stejná chyba.(Prodejna nejen že nebyla schopná telefon opravit správně, nebyla schopná ani napsat gramaticky správně důvod reklamace). Tentokrát, jsem při bližším prozkoumání zjistila, že ani zvuk není tolik kvalitní. Reklamace se tedy opakovala. Chyby fotoaparátu se tolik již neprojevovaly (tentokrát aplikace spadla pouze 3x), ale stále aplikace fotoaparátu nebyla schopná zaostřování a pořízení kvalitní fotografie, o kvalitě slibovaných 8 mpx. Takže telefon putoval na třetí reklamaci, která již nebyla uznána, protože se závada prý neprojevila. Načež jsem telefon znovu vyzkoušela, ale stále přístroj nebyl schopen pořídit ani přijatelně zaostřenou fotografii. Následovala další neúspěšná reklamace. Dnes jsem si z ní telefon vyzvedla, ale fotografie jsou prostě o kvalitě max. 3 mpx. Poraďte mi prosím, jak postupovat dále, když mi prodejna není schopná uhradit telefon zpět, jak jsem již při první reklamaci žádala, nebo telefon nahradit funkčním kusem. Už od února to jsou stále reklamace sem a tam, prodejna si asi neuvědomuje, že jsem dala peníze za nic, mobil jsem u sebe měla několikrát, ale vždy tak na 3 dny, to znamená že jsem zhruba 4 měsíce bez telefonu, mám problémy s budíky, na záložní telefon je někdy problém se mi i dovolat, a utrácím mnohem více kreditu než kdybych měla smartphone. Děkuji za případné rady.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Asi nejjednodušší je nechat telefon posoudit znalcem, pak jej znovu reklamovat a nechat je zaplatit i ten znalecký posudek. Při třetí reklamaci stejné závady už máš nárok na vrácení peněz.

Možná, že by stačila i jen pohrůžka tím znaleckým posudkem a následným soudem, určitě to nebudou chtít platit.

"utrácím mnohem více kreditu než kdybych měla smartphone" - a tady si asi děláš srandu, že? Druh a typ telefonu na tohle nemá vůbec vliv. A pokud si nepřendáš SIMku, tak to už je tvůj problém;)

mrsanger
hodnocení

S tím kreditem si nedělám srandu, bylo to myšleno takhle: Když mám smartphone, skoro neutrácím za kredit, jelikož volám a píšu hlavně v messengeru, data mám výhodné a mám je v podstatě zdarma. Když mám teď náhradní mobil bez androidu, kde messenger nemám, tak mi zbývá jedině volat a psát textovky :)

 

ice*
hodnocení

0x
Noc ve zlem ale uz pri prvni zavade bych jim telefon sel vrstit s tim ze chci penize hned zpet. Do 14ti dnu je preci moznost zbozi vratit bez udani duvodu a kdyz telefon nefunguje spravne ani prvnich 14dni tak neni co resit.
Jinak jak se pise vys. Pri treti reklamaci stejneho problemu bych zadal o vraceni penez. Bud s pohrozenim znaleckeho posudku a nebo obchodni komorou. Ale urcite neni na skodu se rovnou u obchodni komory nejak informovat...
mrsanger
hodnocení

Ano, pravda, také jsem chtěla telefon hned vrátit a peníze po nich zpět, ale bylo mi řečeno že podle nového zákoníku nemám právo na odstoupení od kupní smlouvy, jelikož je vydán nový zákon.

Znaleckým posudkem a jinými řešení jsem také hrozila, evidentě to nestačilo, určitě tam půjdu znovu a budu chodit do té doby, než budu mít buď peníze nebo funkční telefon.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]