Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci na svém telefonu serfovat po internetu ale nejde mi to na žádné wifi. Občas se stane, že se připojím ale jen na pár minut a tak, že nejde načíst ani stránka a když už tak velmi pomalu takže bude problém nejspíš v software. Poté se to opět přepne na data a piše to že wifi má problém s připojením nebo jen Uloženo. Co s tím na ofiko fóru jsem nikde nenašel jak vkládat dotazy. Něco jsem si přečetl o instalaci nového ROM ale v tomhle jsem naprostý amatér.
Díky za jakoukoliv radu
Má telefon aktuální update? Zkusil bych asi nejdříve tovární nastavení. Je otázka, jestli se dále začít vrtat s jinou ROM nebo zkusit reklamaci. Tam je ale otázka, kde byl telefon zakoupen. Jinak samotná instalace nové ROMky není žádné velké drama a nedávno jsem to podstoupil se svým Redmi Note 4. Chvíli trvalo, než došlo potvrzení od Xiaomi ohledně odemčení bootloaderu a následně malá nejistota v případném, postupu. Pokud ale člověk postupuje podle návodu, logicky uvažuje, případně si něco dohledá na internetu, není na tom nic těžkého.
no občas jede v pohodě že můžu koukat i na youtube ale trvá to jen chvilku pak přestane jít úplně a přepne se na data a už nenaskočí třeba celý den, síť píše Uloženo
Přes wifi komunikuje mobil s nějakým vysílačem (asi domácím routerem). Když jste u něj, tak jsou taky problémy? Normálně router odslouží wifi signálem byt.
Nemáte v okolí spoustu jiných wifi sítí, které vysílají na stejném kanálu? (Zjistíte třeba aplikací "Wifi Analyzer"). Pokud ano, tak nastavit router někam, kde je volněji.
No jde o to, že ta wifi nejde ani v práci a ni doma ani u přátel, v Praze v centru nikde. A můj záložní starej samsung jeden všude krásně. Domácí síť nebo ta v práci jsou téměř osamocené v dosahu je max 1 další síť.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.