Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Redmi 3s - problém s wifi

Od: marty008 odpovědí: 10 změna:

Zdravím, chci na svém telefonu serfovat po internetu ale nejde mi to na žádné wifi. Občas se stane, že se připojím ale jen na pár minut a tak, že nejde načíst ani stránka a když už tak velmi pomalu takže bude problém nejspíš v software. Poté se to opět přepne na data a piše to že wifi má problém s připojením nebo jen Uloženo. Co s tím na ofiko fóru jsem nikde nenašel jak vkládat dotazy. Něco jsem si přečetl o instalaci nového ROM ale v tomhle jsem naprostý amatér.
Díky za jakoukoliv radu

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

nox®
hodnocení

2x

Má telefon aktuální update? Zkusil bych asi nejdříve tovární nastavení. Je otázka, jestli se dále začít vrtat s jinou ROM nebo zkusit reklamaci. Tam je ale otázka, kde byl telefon zakoupen. Jinak samotná instalace nové ROMky není žádné velké drama a nedávno jsem to podstoupil se svým Redmi Note 4. Chvíli trvalo, než došlo potvrzení od Xiaomi ohledně odemčení bootloaderu a následně malá nejistota v případném, postupu. Pokud ale člověk postupuje podle návodu, logicky uvažuje, případně si něco dohledá na internetu, není na tom nic těžkého.

marty008
hodnocení

No MIUI mám taky 8.1.1.0, tovární nastavení proběhlo několikrát. Je divné, že občas jde a občas ne. Už jsem začal s postupem pro intalaci ROM včera. Xiaomi poslalo potvrzení prakticky obratem, tak dnes to zkusím nějak dodělat a uvidím jak to dopadne. Když to nevyjde tak už nevím. Díky

hodnocení

0x

A posledni MIUI máte? MT mám stejný MIUI 8.1.1 a vše je bez jakéhokoliv problému.

pavelpa
hodnocení

0x

Zvážil bych nový telefon, doma máme Huawei P9 Lite 2017 a jede dobře, navíc mají také dobré komunitní fórum, kde se dá dobře diskutovat.

rv*
hodnocení

0x

A jak silný je wifi signál? Už jsem viděl mobil s odpadnutou wifi anténkou.

marty008
hodnocení