Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nová mikrovlnka nefunguje-reklamace-

Od: katkaaktak odpovědí: 2 změna:

Dobrý den.

Koupila jsem si novou mikrovlnku.

Stála 2500kč.

Čekala jsem s ní do nové kuchyne...mám ji doma asi 6 týdnu...ale použitá byla 3x.

Dám ji do zásuvky-nic se nedeje, zkoušeli jsme na více místech-ani nesvítí, nic se s ní nedeje..

Objednaná byla přes internet.

Dneska jdeme reklamovat(Elekro World)..mám právo na to, aby mi vrátili peníze?¨Koupám nové zboží, témeř nevyužiju a teď mám čekat 30dnů na vyreklamování?

Děkuji-

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

Máte právo na opravu. Pokud oprava nebude možná, máte právo na vrácení peněz. Přímé vrácení peněz je pouze dobrota prodejce - takže můžete požádat, ale co pak oni se zbožím, když bude opraveno utáhnutím šroubku? Bude prodávat jako slevněné použité za 2000,-?

Zkuste uprosit prodejce... ale nemyslím, že by vám někdo vyšel v tomto případě vstříc. I peníze se dávají většinou zpět na účet...

 

hodnocení

1x
avatar nonek

Měla jste ji vrátit v prvních 14 dnech (když byla objednána přes internet); jinak máte smůlu - 30dnů mají termín...a pokud byla použita 3x za 6týdnů, nebude to pro vás takové zlé, to vydržíte...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]