Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jakou telefonní ústřednu a vstupní tablo?

Od: accur odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

pro kancelářské prostory menší firmy sídlící v jednom objektu bych rád zavedl telefonní ústřednu.

Jedná se o 6 kanceláří a cca 12 osob.

Mělo by to umět tyto "funkce": pro každou osobu jeden přístroj, na tento přístroj bude možné telefonovat v rámci firmy, nebo přepojit příchozí hovor. U hlavních vstupních dveří bude tablo, ze kterého bude moci být přímo navázána hlasová komunikace s konkrétní osobou a tato osoba bude mít možnost otevřít pomocí svého telefonu dveře.

Prosím, doporučte mi vhodnou technologii pro řešení těchto potřeb, případně dodavatele těchto technologií, abych je mohl poptat. Líbila by se mi podpora IP technologie či možnost bezdrátových klientských telefonů. Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

0x

no na to bude asi třeba projekt, což umí syn, ale dodvatele bych poptal joyce.cz.

 

mot
hodnocení

0x
dat kazdemu mobil a dole napsat jejich cisla. popr dole muze byt zabudovany jeden telefon s moznosti volat jen lidem do kancelari. vratink pak pripojit pres gsm na nejake cislo,kdy se zavolanim aktivuje.
na nejkou ustrednu a bezdraty bych se vykaslal, ztrata casu a penez.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]