Jakou telefonní ústřednu a vstupní tablo?

Od: Datum: 14.02.17 11:40 odpovědí: 2 změna: 14.02.17 15:32

Dobrý den,

pro kancelářské prostory menší firmy sídlící v jednom objektu bych rád zavedl telefonní ústřednu.

Jedná se o 6 kanceláří a cca 12 osob.

Mělo by to umět tyto "funkce": pro každou osobu jeden přístroj, na tento přístroj bude možné telefonovat v rámci firmy, nebo přepojit příchozí hovor. U hlavních vstupních dveří bude tablo, ze kterého bude moci být přímo navázána hlasová komunikace s konkrétní osobou a tato osoba bude mít možnost otevřít pomocí svého telefonu dveře.

Prosím, doporučte mi vhodnou technologii pro řešení těchto potřeb, případně dodavatele těchto technologií, abych je mohl poptat. Líbila by se mi podpora IP technologie či možnost bezdrátových klientských telefonů. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: 111®
Datum: 14.02.17 13:36

no na to bude asi třeba projekt, což umí syn, ale dodvatele bych poptal joyce.cz.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 14.02.17 15:32
dat kazdemu mobil a dole napsat jejich cisla. popr dole muze byt zabudovany jeden telefon s moznosti volat jen lidem do kancelari. vratink pak pripojit pres gsm na nejake cislo,kdy se zavolanim aktivuje.
na nejkou ustrednu a bezdraty bych se vykaslal, ztrata casu a penez.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.