Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
pro kancelářské prostory menší firmy sídlící v jednom objektu bych rád zavedl telefonní ústřednu.
Jedná se o 6 kanceláří a cca 12 osob.
Mělo by to umět tyto "funkce": pro každou osobu jeden přístroj, na tento přístroj bude možné telefonovat v rámci firmy, nebo přepojit příchozí hovor. U hlavních vstupních dveří bude tablo, ze kterého bude moci být přímo navázána hlasová komunikace s konkrétní osobou a tato osoba bude mít možnost otevřít pomocí svého telefonu dveře.
Prosím, doporučte mi vhodnou technologii pro řešení těchto potřeb, případně dodavatele těchto technologií, abych je mohl poptat. Líbila by se mi podpora IP technologie či možnost bezdrátových klientských telefonů. Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.