Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Mám asi 2 měsíce zakoupený mobil Zopo color C2 zakoupený v obchodě Smarty,cz a chci se zeptat. Na displeji se mi objevila taková olejovitá skvrna už asi měsíc po používání ale reklamovat se mi to nechtělo. A zrovna když si chci telefon dát reklamovat, tak mi telefon spadl na zem a kolem té skvrny mi ten displej praskl :D myslíte že mi reklamaci uznají, když ji mám v prvních šesti měsících a prasknutý displej nesouvisí s vadou? Děkuji za odpověd a hezký večer
V žádném případě neuznají.
Právě proto se má vada reklamovat ihned po jejím zjištění. Pokud výrobek užíváte i s vadou, akceptujete ji. Teď se jedná poškození mechanické (vaší vinou), tudíž se už reklamovat (imaginární samovolná skvrna) nedá.
Představte si, že si pořídíte rybu do akvária. Druhý den zjistíte, že je nějaká nemocná, ale neřešíte to. A do dvou dnů je po ní, ne proto, že by chcípla, ale proto, že jí vylovila kočka a ukousla jí hlavu. A teď si představte, že jste pracovník zverimexu, a zákazník přijde s rybou bez hlavy a chce ji reklamovat, protože byla nemocná Tož tak. M.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.