Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
zakoupila jsem si telefon v eshopu na internetu.
Chtěla bych jej vrátit, pouze jsem ho vyzkoušela, nainstalovala nějaké aplikace.
Chtěla bych se zeptat, zda je ještě stále možné ho vrátit?
Na faktuře je datum 20.1, ale dostala jsem ho 23.1, pokud je možné ho vrátit tak jak to je s těma datumama? Počítá se datum odeslání nebo vyzvednutí zásilky?
Děkuji vám za radu
Spotřebitel má právo vrátit zboží zakoupeno na eshopu do 14 dnů od vyzvednutí zboží od prodejce/přepravce bez údání důvodů.
Takové zboží může být rozbaleno, může být vyzkoušeno ale nesmí být použiváno - tedy nesmí mít na sobě známky používání - tedy obnovené tovární nastavení, bez škrábanců a poškození. Obal při vrácení zboží potřeba není (stejně jako při reklamaci)
Dodavatel-prodejce právo jen na nahrazení skutečně vynaložených nákladů na vrácení zboží - typicky obal apod...
Tedy prodejce Vám peníze musí vrátit, nemusí ovšem vrátit vše-může si nechat sumu na uhraní nezbytných nákladů na vrácení zboží - logicky je to ochrana před tím aby si zákazníci zboží jen půjčovali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.