Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mobil a foťák nebo mobil s kvalitním foťákem

Od: barbora0123 odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

mám zavirovaný mobil, proto si chci koupit nový. Zároveň, ale chci začít fotit, např. přírodu, makro... A váhám, jestli mi do začátku postačí mobil s kvalitním foťákem nebo si koupit rovnou mobil a foťák zvlášť. Musím také zmínit, že jsem studentka a nemám moc financí nazbyt. Co byste mi doručil?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Pokud se ptáte takto, chtělo by se mi odpovědět, že je to pro Vás úplně jedno (což je v podstatě pravda, protože téměř nevíte o čem mluvíte).
Na telefonování (ano, ok..na telefonování a pár dalších věcí) telefon, na fotografování fotoaparát. Makro s mobilem bych rád viděl, stejně jako kvalitně fotící mobil.
Zrcadlovka samozřejmě není vůbec nutná, dá se vybrat i z jiných typů fotoaparátů, a všechny budou fotografovat daleko lépe, než dvoj(troj)násobně dražší mobil.

hodnocení

0x

A to je problém si telefon odvirovat? Lepší je kombinace telefon+ digitální fotoaparát. Záleží na tvé investici.

hodnocení

0x
Na foceni je fotak (zrcadlovka)

hodnocení

0x
Co si máme představit pod pojmem makro? Někomu stačí mobil, jinému kompakt, další potřebuje zrcadlovku s makroobjektivem.

idanova*
hodnocení

0x