Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně kamerového systému. Problém je ten, že na místě, kde ho chci použít, není pevné připojení na internet, je zde ale dobrý signál 4G. Není zde ani přívod elektřiny, pouze aku baterie.
Nepotřebuji stálý dohled kamer, nicméně bych potřeboval vzdálený přístup tak, abych mohl v jakoukoliv dobu přes telefon nebo počítač zkontrolovat prostor. ( je to na farmu, takže kontrola zvířat atp.)
jeden známý, se kterým se nyní nemohu spojit, mi navrhoval jedno řešení. Byly by zde IP kamery, (omluvte jsem v tomto směru amatér), které by byly napojeny na nějaké zařízení napojené na baterii a byl by tu nějaky system, asi antena, která by vysílala ke mě domů je to asi 800m a bez překážek. Systém by byl vypnut a já přes sms bych aktivoval GSM modul který by vše zapnul a kamery by snímaly a vysílač vysílal. Já bych doma přijmul signal a přes ip adresu nastavenou a sparovanou antenu bych signal nejak přijmul. nicméně už nevím jak komponenty poskládat a jak to udělat.
Napadla mě ještě varianta, kdybych tam měl mobil a sim s internetem a k tomu mobilu nejaky vzdaleny přistup, mohlo by to fungovat i tak? že kamery by komunikovali s mobilem který by byl schopen přes internet posilat video ke mě dom.
prosím poraďte, děkuji
Pokud je to na těch 800m bez překážek a na přímou viditelnost, tak by šla asi použít na přenos dat z kamer nějaká bezdrátová síť nejspíš na 5GHz. Problém vidím spíš v té energetické náročnosti a chybějícímu síťovému napájení. Ten start přenosu přes GSM je dobrý nápad. Obávám se ale, že pro laika je to téměř nedostižný úkol. Tady bude třeba kombinovat znalosti LAN sítí, elektrotechniky kvůli napájení toho všeho, znalosti kolem kamerových systémů, no není toho málo...
Možná by vám mohlo pomoci tohle. Nevím, jestli mají nějaké poradenství, spíš ho bude mít asi jejich matka-Jablotron. Něco vám poradí, jestli to bude stačit, nevím.