Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
pokusím se vám popsat svoji situaci:
mobilní telefon víceméně nepotřebuji, zakoupil jsem si jej víceméně proto, abych mohl nějak dát vědět třeba domů, kdyby se nedejbože něco stalo a podobně. Mobil je ten nejlevnější, stál kolem 700 korun, kartu mám od T-Mobile.
Telefon nosím s sebou do školy v batohu. Jednou jsem si bohužel zapomněl nastavit zamknutí, a tak jak s taškou cestuji, něco se mi na mobilu namačkalo a když jsem se podíval, chtělo to po mně PUK a pak PIN2. To bylo v pohodě, v kravičce od mobilu jsem potřebné údaje našel.
Dával jsem si pozor, a mobil si raději vždy vypínal(zapnout ho mohu vždycky) a donedávna to bylo v pohodě. Ale nyní se opět stalo to, že z mě nevysvětlitelné příčiny se tam zase něco namačkalo(opět samo) a opět to po mně chce PUK a pak PIN. Problém je nyní ten, že PUK ještě jeden k dispozici mám, ale PIN3 už nemám, měl jsem jen ten základní a PIN2, který jsem využil minule. Pak tu mám nyní už jen jakýsi BPUK? Moje otázka je, co mám nyní dělat? Mám zavolat do T-Mobile a požádat o ten další PIN3? Či jít rovnou na pobočku T-Mobile? Nebo musím koupit novou sim kartu? Prosím a předem děkuji za každou radu, moc se v těhlech věcech neorientuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.