Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přesměrování hovorů O2/O2Family

Od: 11332 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

potřeboval bych poradit jak funguje přesměrovávání hovorů.

Do dneška jsem používal simkartu s tarifem od O2. Je tam 120 volných minut na volání. Ode dneška používám novou simkartu s tarifem od O2 Family, kde mám vše zdarma. Potřeboval bych tedy přesměrovat, ze staré simkarty od O2, hovory na tu novou simkartu od O2 Family.
Jak jsem pochopil z pročítání diskuzí na internetu, v podstatě se platí všechny hovory 2x a jde mi o to, zda se to bude obojí "platit" z nové simkarty, nebo jeden hovor staré a zároveň jeden z nové. A jestli se počítá přesměrování do volných minut.
Děkuji za info


doplněno 23.12.16 20:54:

Napsal jsem špatně, jednu cenu hovoru platí volající. Druhou cenu hovoru by byla placená přes novou simkartu kde je vše zdarma, nebo přes starou simkartu a 120 volných minut?

Děkuji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

0x

Hovor by měl být hrazen z té karty, z které je přesměrován. Jestli se na přesměrování použijí volné minuty, nevím (čekala bych. že ano), ale to by Vám měl sdělit operátor.

 

mnd®
hodnocení

0x

a co vsem kontaktum poslat nove tel.cislo? pak nemusite nic presmerovavat a trapit se s tim.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]