Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřeboval bych poradit jak funguje přesměrovávání hovorů.
Do dneška jsem používal simkartu s tarifem od O2. Je tam 120 volných minut na volání. Ode dneška používám novou simkartu s tarifem od O2 Family, kde mám vše zdarma. Potřeboval bych tedy přesměrovat, ze staré simkarty od O2, hovory na tu novou simkartu od O2 Family.
Jak jsem pochopil z pročítání diskuzí na internetu, v podstatě se platí všechny hovory 2x a jde mi o to, zda se to bude obojí "platit" z nové simkarty, nebo jeden hovor staré a zároveň jeden z nové. A jestli se počítá přesměrování do volných minut.
Děkuji za info
Napsal jsem špatně, jednu cenu hovoru platí volající. Druhou cenu hovoru by byla placená přes novou simkartu kde je vše zdarma, nebo přes starou simkartu a 120 volných minut?
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.