Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Cena vyvolání fotografií pres internet

Od: janika36 odpovědí: 7 změna:

Dobry den,muzete mi prosim nekdo poradit kolik stoji cena za jednu fotografii vyvolanou z dig.fotoaparatu pres internet? Pokud mate nekdo zkusenost to nejlevnejsi:),nekolik let jsme jen fotili a fotografie davali jen do pocitace a zjistili jsme ze nase album je prazdne,jsem zastance alb a fotografiich v nich,takze si chci nechat vyvolat vetsi pocet fotek:) dekuji predem za vase rady:)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

petr123*
hodnocení

0x

Na www.fotostar.cz mívají víkendové akce, kdy fotka široká 10cm stojí 1,99 Kč. K celé zakázce si pak připočítají ještě poplatek 39 Kč. Sám jsem tam fotky ještě neposílal, ale co vím tak jsou s nima lidi spokojeni - dělají fotky rychle a za tu cenu kvalitně.

juvla*
hodnocení

0x

já používám tento fotolab a jsem spokojenej www.happyfoto.cz

janas*
hodnocení

0x

Také bych doporučila happyfoto, nechávali jsme si u nich vyvolávat fotky už několikrát a pokaždé jsme byli spokojeni. Mají isce trošku vyšší poštovné, ale při velkém počtu fotek se to i tak vyplatí, protože ceny jsou opravdu hezké. navíc mají teď nějakou slevovou akci, takže vyjde jedna fotka dost levně - taky budeme brzy posílat :)

pmat*
hodnocení

0x

Běžná cena za 10x15 cm bývá 2,90 Kč + nějaký poplatek za zakázku.

alf*
hodnocení

0x

svolávat rodinu nebo známé k mrňavému displeji foťáku nebo je nechat hrbit v kroužku nad monitorem to je fakt na nic. Papírové fotky dělám i z digi foťáku a jen a pouze fotostar.cz/...