Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lenovo A6000

Od: anet89 odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám mobil Lenovo A6000 a mám ho od 3.8.2016 a koncem října mi začnul blbnout asi mikrofon, protože když jsem s někým volala tak ten dotičný na druhé straně mě slyšel jako kdybych byla za zdí prostě strašně utlumeně. Mobil jsem dala na reklamaci 4.11.2016 a čekala co se bude dít. 2.12.2016 mi zaslali smsku stím, že je reklamace vyřízena... tak jsem s velkou radostí došla pro mobil na faktuře je napsáno ,že mikrofon byl vyměněn . Po vložení simkarty jsem zkusila zavolat a bylo to uplně stejné jako před reklamací. Buďto se na to borci v Alze vybodli a nebo je to jiný problém? prosím o radu děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vojtal*
hodnocení

2x

Anet, to je mi líto. Kontaktuj proím přímo linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednej si bezplatné vyzvednutí tvého zařízení k následné reklamaci. Více informací nalezneš na stránce shop.lenovo.com/...

Vojta, Lenovo Ambasdor

anet89
hodnocení

Moc děkuji zkusím to. Protože jinak by mě to dost mrzelo jo to fajn telefon...

vojtal*

Nemáš zač. To ano, věřm, že takhle podaná reklamace již bude vyřízená v pohodě :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]