Lenovo A6000

Od: Datum: 16.12.16 14:47 odpovědí: 3 změna: 18.12.16 17:30

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám mobil Lenovo A6000 a mám ho od 3.8.2016 a koncem října mi začnul blbnout asi mikrofon, protože když jsem s někým volala tak ten dotičný na druhé straně mě slyšel jako kdybych byla za zdí prostě strašně utlumeně. Mobil jsem dala na reklamaci 4.11.2016 a čekala co se bude dít. 2.12.2016 mi zaslali smsku stím, že je reklamace vyřízena... tak jsem s velkou radostí došla pro mobil na faktuře je napsáno ,že mikrofon byl vyměněn . Po vložení simkarty jsem zkusila zavolat a bylo to uplně stejné jako před reklamací. Buďto se na to borci v Alze vybodli a nebo je to jiný problém? prosím o radu děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vojtal*
Datum: 16.12.16 20:00

Anet, to je mi líto. Kontaktuj proím přímo linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednej si bezplatné vyzvednutí tvého zařízení k následné reklamaci. Více informací nalezneš na stránce http://shop.lenovo.com/cz/cs/services-warranty/.

Vojta, Lenovo Ambasdor

Ohodnoceno: 2x
 
Od: anet89
Datum: 16.12.16 21:44

Moc děkuji zkusím to. Protože jinak by mě to dost mrzelo jo to fajn telefon...

Od: vojtal*
Datum: 18.12.16 17:30

Nemáš zač. To ano, věřm, že takhle podaná reklamace již bude vyřízená v pohodě :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Poslední otázky Poradny elektronika
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.