Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz za reklamaci MT

Od: gunsel* odpovědí: 1 změna:

Vlastním MT, zakoupený v internetové prodejně, který je stále v záruce. Při první reklamaci mě prodejce oznámil jako důvod opravy: Zhasíná obrazovka-update SW. Telefon opravil. Dne 2.6.2009 prodejce převzal tentýž mobil k druhé reklamaci. Důvod opravy uvedl: vada poškozeného SW. Dále napsal, že záruční oprava byla provedena přehráním nového SW. Daný mobil prodejce odeslal 8.7.2009. Telefon jsem převzal. Doklady ohledně předání-převzetí zásilky mám. Dle mého názoru se jedná o nedodržení 30 dnů reklamační lhůty na opravu a navíc opakující se závada. Poraďte prosím, zdali mám nárok uplatnit vrácení peněz a jak postupovat. Musím to řešit osobně?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dusatka*
hodnocení

3x

Dobrý den.

Zcela jistě jde o nedodržení lhůty na vyřízení reklamace, která je podle zákona o ochraně spotřebitele 30 dní . Tímto nedodržením máte vy jako spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit, a tedy podle §622 občanského zákoníku máte právo věc vyměnit nebo od smlouvy odstoupit (rozhodnutí tedy záleží na vás).

Nemusíte to řešit osobně, stačí vrátit telefon a poslat (vše doporučeně) oznámení, že odstupujete (z výše uvedených důvodů) od kupní smlouvy a peníze žádáte vrátit na účet č. ...

Pozor, toto vše by neplatilo, pokud jste si telefon objednal tzv. "na IČO", tedy jako podnikatel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]