Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojistné plnění -prasklý displej telefonu

Od: pavla* odpovědí: 24 změna:

Dobrý den před necelymi dvěma let jsem si koupila telefon a přikoupila jsem si pod natlakem pojisteni nahodilého poškození čímž se rozumí - nebo alespon mi to bylo takhle vysvětleno... nedopatřením ti telefon spadne rozbiješ displej a oni ti ho vymění. Tak se bohužel před nedávnem stalo nahlásila jsem pojistnou událost... a po dvou tydnech mi napsali vyrozumneni ze jsem si to zpusobila hrubou nedbalosti ale jak jim mam dokazat ze to bylo opravdu omyem? Můžu proti tomu nějak bojovat? Děkuji

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Ano - jedná se o automatický dopis ve stylu "vyvolávač deště" - první pokus K.O., druhý a další pokusy podle výhružek...

Záleží také, jak jste popsala důvod poškození - na tom se budou právníci vozit jako na základní informaci.


doplněno 01.12.16 13:51:

Jak jsem uvedl - je důležité hned na začátku popsat či nepopsat důvod poškození - Jestli jste napsala nějaký důvod jako "spadl mi ze stolu", asi se z toho vykroutí - neopatrnost atd... Pokud napíšete "při psaní sms mne někdo strčil v obchodě a utekl pryč, mobil spadnul a rozbil se" pak bych viděl důvod plnění. Psaní sms při stání v obchodním domě je běžný počit neohrožující lidi okolo ani sebe - důvod vzniku poškození je tedy v souladu s podmínkami a lze plnit...

 

krtek*
hodnocení

0x

to jestli to omylem bylo nebo ne není důvod odmítnutí pojistky...ta pojistka je univerzalní a vy právě platíte za to, že když se vám rozbije (jedno jak) tak vám ho vymění...takto mi to bylo řečeno když jsem to řešil u svého...doslova mi řekly "aj kdybyste s tíím třiskl tady před náma o zem, tak mi vám prostě dáme novej kus...teď nedávno tu byla slečna, které křapl mobil při nastupování do autobusu...tak jsme ji dali novej"...a ukázali mi ten co donesla...na displeji pavouk jak kráva..

 

albatros498022*
hodnocení

0x

Při tomto pojistném nemá pojišťovací společnost žádný nárok na posuzování toho, jak k pojistné události došlo, jedinou její povinností je provést plnění.

 

pavla*
hodnocení

Volala jsem do pojišťovny a paní mi řekla že se můžu zkusit odvolat. Tak jsem jim napsala odvolávací email se žádankou ať případ znovu přezkoumají , uvidím co vymyslí, nechci to řešit přes právníky,ale pojištění ani telefon nebyli zrovna levná záležitost.:( Držte mi pěsti ať si to rozmyslí

krtek*

bohužel váš postup řešení problému je zcela špatný...řešíte to cestou "mohli byste?..."...správné řešení je být nekompromisní...nedavno jsem konečně dořešil svou žáležitost s pojišťovnou a městem Olomoucem ohledně píchlé gumy na autě..prostě jsem se nedal odbít a a "ubil" jsem je argumentama..

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

S kým jste uzavírala pojistku? U koho jste si ji přikoupila? Já jsem na televizor dokupovala v prodejně, kde mi přístroj prodávali, na 2 roky. Musíte mít smlouvu! Já ji skladuji spolu s účtem, který je současně záručním listem. ;) Jenom se obávám, že vám nebude nic platná. Protože tyhle smlouvy, pojistky, jsou na výrobní závady. Ne na mechanické, zákaznkem zaviněné, chování. Tedy i pády.


doplněno 01.12.16 10:24:

Krtek, však jo. Ta pojiostka je na výrobní závady!

krtek*

nemáte pravdu!...právě, že na výrobní vady je záruka...na blbost uživatele je tato pojistka..kdyby to fungovalo tak jak píšete, tak ta pojistka je bezpředmětná..a příplácíte si peníze za něco co je zákonem ošetřeno

 

hodnocení

0x

Dejte sem odkaz na konkrétní podmínky, takto je to mlácení prázdné slámy. Běžně ptáčky lapají tak, že název pojistky svádí k doměnce, že kryje jakékoli poškození a v podmínkách se člověk dozví, že to tak není, nebo že je tam tolik výjimek, že to vlastně nekryje nic.

 

pavla*
hodnocení

Uzavírala jsem ji s prodejcem a je od společnosti BNP Paribas Cardif. A v úplné znění je zde : triangl.cz/...

Neodvolala jsem se slovy mohli byste ale důsledně.. Uvidím co mi na to odepíšou a pak to poženu dál. A pojistka byla uzavíraná tzv. "na blbost"tak mi to vysvětlovali. Takže moje poškození by měli bez problému vyměnit... ovšem za cca 14 dní mi pojištění končí. Takže mám docela obavy :-/

krtek*

tak jsem si to přečetl...a mají to teda dobře ošefované...nicméně...na vaše uplatnění pojistného se vztahuje článek 4.2.b této smlouvy, kde se jasně píše..."Pojištění nahodilého poškození věci (čl. 4, odst. 4.1., písm. e) a g) této smlouvy) na finanční ztrátu způsobenou mechanickou, elektronickou nebo elektrickou nefunkčností Věci, k níž dojde nahodilým poškozením věci v období 12 nebo 24 měsíců ode dne počátku pojištění." ...a nahodilé poškození je to, že telefon spadne a nebude fungovat...oproti tomu tam pak mají třeba článek 10.2.3, na který se odvolávají...to by jste s tím telefonem opravdu musela třísknout o zem,a by se rozletěl na součástky..OVŠEM..tohle vám oni za první nemají jak dokázat...a za druhé..každej normální člověk s trochou rozumu pozná, rozdíl mezi upadnutím a násilným švihnutím o zem..(množství a velikost poškození) ...když telefon upadne tak se třeba odrýpne roh nebo se poškrábe, naprakne se displej...když s ním švihnu tak jak jsem psal..rozletí se na součástí...to jsou vizuální vady, na základě kterých to jde posuzovat.. bojovat :)

angell1985*

Odstavec 10.1.1-Nevstahuje se na nehody a pády a hlavně nedbalostní poškození.Jestliže jí něco spadne tak jedině z nedbalosti.

krtek*

to je sice pěkné, ale jsou tam kouzelné slovíčka "úmyslné" a "vědomě" ...a nevím jak vy, ale já si úmyslně ani vědomě své věci neničím..na tomto bych to postavil

angell1985*

Právě díky tomu vědomě se z toho mohou vykroutit.Paní se chovala vědomě nedbale protože nechala telefon spadnout a vědomě ho neměla dostatečně chráněn.


doplněno 01.12.16 09:33:

Navíc ve smlouvě stojí že se nevztahuje na pády.Ona nenechala tel. spadnout vědomě...ona se chovala vědomě nedbale a proto spadl.*smich*

krtek*

jsem opačného názoru..jak říkám...vědomě nikdo nenechá telefon spadnout..ale tak naše názory na věc už má..

krtek:

pojištovny na tom mají postavený důvod neplnění *haha*

Tyhle pojistky jsou úplně k ničemu, je to jednoduchý způsob jak z lidí tahat další peníze, divím se jedincům co si kupují prodloužené záruky a pojistky na blbost .

krtek*

věřte tomu nebo ne, ale už jsem vedl několik sporů ať už s pojišťovnami nebo úřady kdy se jednalo o takové rozporuplné věci...a vždycky jsem si prosadil svou...jak říkam...argumenty, argumenty a argumenty..

 

angell1985*
hodnocení

0x

Toto je klasický případ.Už jsem také ve smlouvě viděl že se reklamace nevztahuje na pády způsobené gravitací a nebo pokud s přístrojem není nakládáno s nejvyžší opatrností(což je nemožné).

Co to vlastně je ta hrubá nedbalost?Jestliže se pojištění nevztahuje na hrubou nedbalost ,tak se vlastně nevstahuje na nic.Veškeré pády,polití,krádeže atd. jsou způsobeny vaší hrubou nedbalostí.


doplněno 01.12.16 09:06:

V té smlouvě máte přímo napsáno že se to vlastně skoro na nic nevztahuje.Přečtěte si odstavec 10.1.1.Divím se že jste to podepsala.

pavla*
hodnocení

Tenrkát mi to přišlo jako dobrý nápad pojistit si telefon za 11 tisíc alespoň na ten displej... Byla to moje hlupost ale , podminky jsem videla až posléze. Už to nikdy neudělám... Nicméně stalo se...A právě mi odpověděli že to poslali dál na přezkoumání, alespon neco poizitivnho nesmetli to hned ze stolu,, Uvidíme

 

icujyx
hodnocení

0x

*smich**smich**smich*

Stále se opakující lži při uzavírání pojištění od prodavačů. (za uzavření pojistky mají většinou odměnu)

doslova mi řekly "aj kdybyste s tíím třiskl tady před náma o zem, tak mi vám prostě dáme novej kus

Oni ti nedají nic, snad jedině z vlastní kapsy, protože smlouva nemá s nima nic společného. Pojistné podmínky jsou napsány tak, že je to vlastně pojištění na nic. Je zde určitá šance vyhrát u soudu. Ale nejistá.

Máš ponaučení pro příště a ani to moc nestálo. Mohlo to být horší.

krtek*

konkrétně mě záruka na mobil, na který mam tuto pojistku končí za měsíc..vzhledem k tomu, že to byl vánoční dar tak jsem to nějak něštudoval..je možné, že to za ty 2 roky změnily :) když zjistily, že je to pro ně nevýhodné :) ja uplatňoval jen obyčejnou záruční vadu a to odrypnutej displej...tam zas po mě boreček chtěl obal, nabíječku a další...jsem mu říkal, že reklamuji mobil a ne nabíječku ani krabičku...asi po 5 min vážněho dohadovádí, kdy jsem byl neodbytnej to vzal..pak bez problému vyřídili :) jak říkam..po 150. stačí byt neodbytný a mět argumenty.

 

 

hodnocení

0x
Já znám takový případ i z praxe od kolegy. Koupil si kameru a nechal ji pojistit hned u prodeje proti zničení. Pak měla vadu a reklamoval ji. Reklamace nepřijatá a problem nevyřešen. V prodejně s kamerou hodil o zem, ta se rozletela do všech stran a na základě pojistky si vydupal nový kus. Chce to jen stát za svým. Pojišťovny a dopravní podnik Ostravy si vždy stojí za svým a někteří vyhrožují soudy. Stačí vydržet a chtít své a jde toho dosáhnout.
doplněno 07.12.16 11:57: Samozřejmě s ní nehodil o zem jen tak. Byl nervni protože reklamaci nepřijali a vadu neopravili.
icujyx

Ještě další pohádku. Prosím *smich*

To nejsou pohádky ale praxe. A pokud si neumíte stát za svým, zříďte si pojištění u DAS.
krtek*

to nejsou pohádky...např. moje máti do dneška nechápe kde jsem vzal takové zkušenosti...já ji říkam, že praxe:) nepřál bych vám hádat se se mnou o nečem..mohlo by to skončit špatně pro vás :) a to teď nepíšu jako výhružku nebo něco takového podobného..aby nedošlo k omylu... ! já jen nemám hubu plnou keců a jednám...a vždycky jsem zatim vyjednal..slušně podotýkám...

např.otec ten je zas opak..ten je po válce generál...ho někam poslat to je jak neudělat nic..má jen silné řeči doma a pak stejně přijde s nepořízenou..pak na to vletím já a problém vyřešen :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]