Nejste přihlášen/a.
Jestli se tu najde zkušený odborník, tak prosím o radu, kontaktovala jsem technika Samsungu, Alzy, Expertu i několik ze servisů tv a každý tvrdí něco jiného, pomalu bych si z toho mohla dělat anketu.
Mám následující problém. Vlastním tv Samsung E32EH4003 (návod a schema mi nebyli schopni poskytnout ani v Samsungu), "převelice schopný" prodavač mě ujišťoval, že má audiovýstup, bohužel nemá. Je tam pouze in a dále scart u kterého je napsáno EXT. Potřebovala bych bezdrátová sluchátka, dokonce je mohu dostat i s příplatkem od pojišťovny, ale nikdo mi není schopen odpovědně říci, zda by šly připojit, Někdo říká, že stačí připojit redukci do toho scartu a následně do ní tu nabíjecí základnu na sluchátka, další, že je to blbost. Tv sleduji přes pokojovou anténu.
Budu opravdu vděčna za radu. Děkuji za odpovědi.
Děkuji vem, sluchátka jsem koupila, jdou připojit scartem i bez redukce. Je mi jen líto, že se najdou tací odborníci ve specializovaných prodejnách a dokonce i ve značkovém servisu Samsung, kteří mi řekli, že to nebude fungovat a když už, tak se zkresleným nebo sníženým zvukem,
Tchyně používá toto - redukce scart na jack 3,5mm electroworld.cz/... a IR vysílač v sadě se sluchátky Philips (neznám zpaměti typ), ale něco podobného, jako tento Thomson sluchatka.heureka.cz/... Někteří doporučují radiový přenos, tchyni se však osvědčil IR přenos, signál není rušen, bydlí v panelovém bytě...je ovšem omezena jen na poslech v přímém dosahu IR vysílače...ale sleduje televizi, tak ji to nevadí...jen pro poslech hudby - radia by mohl být problém...a další výhoda - signál na scartu není regulován ovládáním hlasitosti televize, je tedy možno sledování televize dalšími osobami s dobrým sluchem a nedoslýchavý si hlasitost reguluje na sluchátkách...mohu poskytnout i podrobnější info, třeba na vnitřní poště...
Z návodu (někdy pomůže osobám s menším poškozením sluchu)
Změna přednastaveného režimu zvuku ■ Zvukový režim MENU→ Zvuk→ Zvukový režim → ENTER