Nejste přihlášen/a.
Jestli se tu najde zkušený odborník, tak prosím o radu, kontaktovala jsem technika Samsungu, Alzy, Expertu i několik ze servisů tv a každý tvrdí něco jiného, pomalu bych si z toho mohla dělat anketu.
Mám následující problém. Vlastním tv Samsung E32EH4003 (návod a schema mi nebyli schopni poskytnout ani v Samsungu), "převelice schopný" prodavač mě ujišťoval, že má audiovýstup, bohužel nemá. Je tam pouze in a dále scart u kterého je napsáno EXT. Potřebovala bych bezdrátová sluchátka, dokonce je mohu dostat i s příplatkem od pojišťovny, ale nikdo mi není schopen odpovědně říci, zda by šly připojit, Někdo říká, že stačí připojit redukci do toho scartu a následně do ní tu nabíjecí základnu na sluchátka, další, že je to blbost. Tv sleduji přes pokojovou anténu.
Budu opravdu vděčna za radu. Děkuji za odpovědi.
doplněno 29.11.16 18:11:
Děkuji vem, sluchátka jsem koupila, jdou připojit scartem i bez redukce. Je mi jen líto, že se najdou tací odborníci ve specializovaných prodejnách a dokonce i ve značkovém servisu Samsung, kteří mi řekli, že to nebude fungovat a když už, tak se zkresleným nebo sníženým zvukem,
0x
Tchyně používá toto - redukce scart na jack 3,5mm electroworld.cz/... a IR vysílač v sadě se sluchátky Philips (neznám zpaměti typ), ale něco podobného, jako tento Thomson sluchatka.heureka.cz/... Někteří doporučují radiový přenos, tchyni se však osvědčil IR přenos, signál není rušen, bydlí v panelovém bytě...je ovšem omezena jen na poslech v přímém dosahu IR vysílače...ale sleduje televizi, tak ji to nevadí...jen pro poslech hudby - radia by mohl být problém...a další výhoda - signál na scartu není regulován ovládáním hlasitosti televize, je tedy možno sledování televize dalšími osobami s dobrým sluchem a nedoslýchavý si hlasitost reguluje na sluchátkách...mohu poskytnout i podrobnější info, třeba na vnitřní poště...
doplněno 28.11.16 10:06:
Z návodu (někdy pomůže osobám s menším poškozením sluchu)