Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
omrkněte recenze na váš mobil, zdali náhodou na tento neduh netrpí i jiní uživatelé, příp. jak to vy/řešili. Poté zkusit obnovení továrních dat, POZOR, zálohujte si předem veškerá data!
Dále vyzkoušet ugradovat firmware, profouknout dírku/y ústy nebo stlačeným vzduchem, pokud je na membráně nějaké smítko, může to pomoct.
Pokud ani toto nepomůže, zbývá dát telefon k reklamaci či do servisu. S velkou pravděpodobností se bude jednat o HW problém, který sám/a nevyřešíte.
Může to být SW i HW problém. Můžete:
1. Prozkoumat, jestli nemáte ucpaný (nečistotami, pouzdrem..) otvor mikrofonu. Malinká dírka dole někde na hraně telefonu.
2. Vyzkoušet nějakou aplikaci pro nahráváni zvuku. Pokud tam bude nahraný zvuk hlasitý, vypadá to na SW problém.
3. Použít sluchátka s mikrofonem zapojené do sluchátkového výstupu, jestli s externím mikrofonem bude zvuk OK.
SW je software, tedy nějaký nehmotný program, který mobil řídí, HW je hardware, tedy součástky v telefonu.
Osobně bych to viděl na problém přímo v mikrofonu, bohužel se nejedná o žádnou výjimečnou situaci, mně mobil udělal to samé.
"virus database expired" znamená, že vám vypršela doba nějaké databáze virů, ten váš "security", pokud půjde, odinstalujte.
Doporučuji zařízení obnovit do továrního nastavení, jak se píše nahoře. Také zkontrolovat, zda není mikrofon něčím zakrytý, nebo zašpiněný. Až poté je na místě řešit reklamaci.
Vojta, Lenovo Ambasador
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.