Dobrý den, Nedávno jsem si pořídila telefon s windows 10 mobile. OS fungoval více méně bez problémů. Jediné co blbi byl displej, který špatně reagoval na dotek. Šla jsem tedy mobil reklamovat a na telefon čekala, jak jinak, 30 dní. Mezitím však vyšla nová aktualizace a zkrátka skoro nic nefunguje - synchronizace outlook, kalendář, mail; messenger, facebook - tyto aplikace prostě absolutně nereagují, nejdou otevřít některé soubory docx, xlxs, i naproti tomu, že vlastím aplikace word, exel... Tyto funkce zkrátka nejčastěji využívám a nefungují, a proto se ptám - je špatné fungování OS důvodem k reklamaci? Vím, že třeba za týden/měsíc vyjde aktualizace nová, která to může napravit, ale aky nemusí, nebo také může začít blbnout něco jiného... Nejraději bych odstoupila od smlouvy, jelikož jsem telefon už jednou reklamovala, a koupila telefon nový. Bohužel nevím jestli na to mám právo... Děkuji za odpovědi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.