Samovolné vypnutí Lenovo A1000

Od: Datum: 14.11.16 20:54 odpovědí: 3 změna: 17.11.16 17:59

Lenovo A1000, stáří 1 rok. Zhruba týden dochází k samovolnému vypínání. Pro restart nutno vyndat a znovu vložit baterii, jednou se nezadařilo a mobil se vzpamatoval až po dvou hodinách na nabíječce. Pokusil jsem se vysledovat, kdy se ten krám vypíná.

1. Podezření - zatížení při příchozím hovoru. Nepotvrzeno. Zmeškaný hovor během vypnutí jen u prvních dvou případů.

2. Podezření - vliv nízké okolní teploty. Nepotvrzeno. Mobil se zásadně vypíná v kapse, na stole či v autě OK, ale dnes se mi vypnul v přetopené kanceláři (opět v kapse). Naopak při simulovaném pokusu se povedlo donutit k vypnutí jen 1x.

3. Podezření - vliv vhkosti - nemám jak ověřit. Nicméně vlhko mu dobře určitě nedělá.

4. Podezření - špatný kontakt baterie, SIM, SD karty - tohle je uváděno jako příčina restartů v některých internetových diskusích. Rozloženo na prvočinitele, umyto lihem (kde šlo) a znovu sesazeno. Bez úspěchu. Baterie vypodložena pro zvýšení přítlaku. Kroucení krytu a mírné otřesy nemají na vypínání telefonu vliv.

Za zásadní informaci považuji fakt, že telefon lze znovu zapnout až po vyjmutí a opětovném vložení baterie.

Baterka se nijak extrémně rychle nevybíjí, nicméně - mohlo by to být baterií?

Mobil je samozřejmě ještě v záruce. Ale poněvadž závada se objeví tak 1x za 2 dny až 2x denně, obávám se, že odeslání na reklamaci situaci neřeší a mobil se vrátí (za měsíc) s větou: Během testování se závada neprojevila.

Co včil?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vojtal
Datum: 16.11.16 22:05
Píšeš: "Rozloženo na prvočinitele, umyto lihem (kde šlo) a znovu sesazeno." a následně "Mobil je samozřejmě ještě v záruce. ". Tím, že jsi jej rozebral však zanikla záruka. Bohužel jedinné možné řešení je obnovení do továrního nastavení, případně reklamace. Dle popisovaného se bude jednat o chybu na základní desce. Bohužel, pokud byla porušena záruka, obávám se, že cena za opravu by byla větší, než cena nového zařízení.Příště prosím zařízení, která jsou v záruce nerozebírat! :) Vojta, Lenovo Ambasador
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.11.16 23:02

Píšu rozloženo na prvočinitele (tedy bez použití nástroje). Nikoliv rozmontováno. Opravdu u Lenova zaniká záruka, pokud vyjmu paměťovou kartu (která není součástí dodávky), obě SIMky (které jsou moje vlastní) a baterii (která je dodávána mimo přístroj) a kontakty na nich umyju lihem?! To jste divná firma :-D. Nic ve zlém. Počítám, že jde o nedorozumění. Čeština je holt ohebný jazyk. Díky za radu.


doplněno 27.11.16 16:24:

Tak momentálně to vypadá, že pomohlo obnovení do továrního nastavení. Už to běží asi 10 dní bez jediného problému. Pokud v to nepočítám, že na displeji svítí neodstranitelná hláška: Brána firewall je zapnutá, při příchozím hovoru se tapeta vertikálně natáhne cca o 50% a abych zjistil, kterou volbu v nastavení mám vybrat, musím přepínat do angličtiny (některé položky se jmenují stejně a ty co ne, ty nejsou natolik česky, aby podle nich člověk mohl telefon nastavit. Kolik stál vývoj SW a kolik jeho přeložení do češtiny?! *bzum*

Dohrál bych si jiný launcher a firewall, ale mám hrůzu, že se to zase po...

Od: vojtal
Datum: 17.11.16 17:59
Když jsi napsal "Rozloženo na prvočinitele", vyznělo to tak, že jsi jej rozebral. V tom případě doporučuji jej reklamovat.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.