Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobilní přenos dat

Od: jarekp odpovědí: 2 změna:

Mám mobil Sony Xperia L - Mobilní přenos dat vypnutý, používám je Wi-Fi.

Mobil mám 3 roky, fungoval a funguje boz problémů, ale před 2 měsíci se začalo stávat, že mi přijde SMSka, která mě informuje o tom, že mi byl aktivován mobilní přenos dat. Přitom v mobilu jsou mobilní data stále vypnutá a u operátora také není aktivováno internetové připojení mobilu - přesto zaplatím za 24 hodinovou aktivavi 29,- Kč (minulý měsíc 2x a tento zatím 1x). A když se podívám do mobilu na přenesená data, tak tam je uvedeno: "V tomto období žádná aplikace nepřenášela data.".

Zkoušel jsem to reklamovat u operátora - CENTROPOL (virtuální operátor Vodafonu) - a tam mě řekli, že to dělá mobil, který se i internetu u operátora přihlásí. Je zajímavé, že se to stane i tehdy, když jsem přávě přihlášený k internetu přes Wi-Fi, takže je to dvojité přihlášení k internetu.

Nevíte někdo proč to dělá, když to dřív se stejnou konfigurací nedělalo? A jak tomu zabránit?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

asi ne ideální řešení - reset do továrního nastavení a vypnout data mobilní (jak na reset: použijte google a typ vašeho mobilu při vyhledávání)

další nápady: požádat operátora o deaktivaci mobilních dat u nich a pokud to nejde tak reklamovat telefon nebo koupit nový (bohužel)

 

jarina
hodnocení

2x

je to šmejdština, na vině jso operátoři, telefony samotné i uživatelé dohromady. Ty aspoň sis toho všiml. V prvé řadě se podívat ,jak je nastavená připojení k internetu (Automaticky nebo s potvrzením)

Způsob jak to zablokovat: vyplnit v nastavení připojení falešné APN. případně smazat. Pozor: při výměně(nebo vyjjmutí a někdy vložení )SIM se "záhadně" přidá datový profil mobilních dat - pravidelně kontrolovat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]