Nejste přihlášen/a.
Mám mobil Sony Xperia L - Mobilní přenos dat vypnutý, používám je Wi-Fi.
Mobil mám 3 roky, fungoval a funguje boz problémů, ale před 2 měsíci se začalo stávat, že mi přijde SMSka, která mě informuje o tom, že mi byl aktivován mobilní přenos dat. Přitom v mobilu jsou mobilní data stále vypnutá a u operátora také není aktivováno internetové připojení mobilu - přesto zaplatím za 24 hodinovou aktivavi 29,- Kč (minulý měsíc 2x a tento zatím 1x). A když se podívám do mobilu na přenesená data, tak tam je uvedeno: "V tomto období žádná aplikace nepřenášela data.".
Zkoušel jsem to reklamovat u operátora - CENTROPOL (virtuální operátor Vodafonu) - a tam mě řekli, že to dělá mobil, který se i internetu u operátora přihlásí. Je zajímavé, že se to stane i tehdy, když jsem přávě přihlášený k internetu přes Wi-Fi, takže je to dvojité přihlášení k internetu.
Nevíte někdo proč to dělá, když to dřív se stejnou konfigurací nedělalo? A jak tomu zabránit?
je to šmejdština, na vině jso operátoři, telefony samotné i uživatelé dohromady. Ty aspoň sis toho všiml. V prvé řadě se podívat ,jak je nastavená připojení k internetu (Automaticky nebo s potvrzením)
Způsob jak to zablokovat: vyplnit v nastavení připojení falešné APN. případně smazat. Pozor: při výměně(nebo vyjjmutí a někdy vložení )SIM se "záhadně" přidá datový profil mobilních dat - pravidelně kontrolovat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.