Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jste u vodafone?

Od: lada1® odpovědí: 5 změna:

Máme doma nabíjecí kartu u vodafone,potřebovali jsme se živého!člověka zeptat jak dál s předplaceným tarifem a myslíte že jsme se dovolali na info linku? 20 minut a nic po zadání kódu do samoobsluhy dalších 20 minut a nic!Je to u této "společnosti" normální nebo je to normálně nenormální.?

Kdyby věc šla vyřídit přes automat tak to vyřídíme a nebudu ani vás obtěžovat dotazem Děkuji za váš drahocený čas Ladislav

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cinematic*
hodnocení

1x

Nebaví mě čekat na telefonu a raději preferuji formu komunikace způsobem "co je psáno, to je dáno". Už se mi to několikrát vyplatilo, když chcete mít v případě dalších problémů důkaz, že jste se na něčem domluvili. Takže buď email (odpověď ale můžete dostat i za několik dnů) nebo online chat, který najdete po přihlášení do samoobsluhy. Nedávno jsem chatoval s operátorem a nečekal jsem ani moc dlouho, hlavně nemusíte mít u hlavy telefon a stihnete si třeba uvařit kafe, než se vám ozve. Taky můžete zkusit videochat, kde si zarezervujete den a čas.

 

hodnocení

0x
avatar boba

Zdravím! Jsem léta u Vodafonu ještě když to byl Oskar a jsem spokojená. Když se potřebuji poradit s operátorem, po zvolení čísla z nabídky automatu zadám 0 a hned mě to přepojí. Málokdy se stane, že jsou všichni vytížení a čekám.

hodnocení

asi je to tím,že jste léta u vodafonu-jak píšete asi jste VIP.Co více napsat-já přísahám,že ve svém dotazu nelžu,opravdu se mi to dnes stalo.

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Dobrý den. Já se musím přidat k bobě. Podíval jsem se na svůj účet a dnes jsem u Vodafonu 14 let, 9 měsíců a 5 dní. Také ho mám ještě jako Oskara. Nevím kolikrát jsem potřeboval mluvit s živým operátorem. Dejme tomu 20-25x a po zadání nuly jak bylo zmíněno, jsem byl vždy spojen prakticky okamžitě. Nevím jaký kód zadávate. Já žádný nezadávám, pouze operátorovi řeknu heslo do samoobsluhy.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Jsem od doby Oskaru u vodafonu a všechny v rodině jsem tam dostal nebo mají alespoň jeden telefon (číslo) na vodafone. Při pokusu něco řešit přes linku jsem také vždy kvetl zlostí - proto využívám k řešení osobní setkání na pobočkách vodafone - považuju to za ideální a rychlé řešení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]