Jste u vodafone?

Od: Datum: 03.10.16 16:20 odpovědí: 5 změna: 03.10.16 19:50
avatar

Máme doma nabíjecí kartu u vodafone,potřebovali jsme se živého!člověka zeptat jak dál s předplaceným tarifem a myslíte že jsme se dovolali na info linku? 20 minut a nic po zadání kódu do samoobsluhy dalších 20 minut a nic!Je to u této "společnosti" normální nebo je to normálně nenormální.?

Kdyby věc šla vyřídit přes automat tak to vyřídíme a nebudu ani vás obtěžovat dotazem Děkuji za váš drahocený čas Ladislav


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: boba®
Datum: 03.10.16 16:27
avatar

Zdravím! Jsem léta u Vodafonu ještě když to byl Oskar a jsem spokojená. Když se potřebuji poradit s operátorem, po zvolení čísla z nabídky automatu zadám 0 a hned mě to přepojí. Málokdy se stane, že jsou všichni vytížení a čekám.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.10.16 17:12
avatar

asi je to tím,že jste léta u vodafonu-jak píšete asi jste VIP.Co více napsat-já přísahám,že ve svém dotazu nelžu,opravdu se mi to dnes stalo.

Datum: 03.10.16 19:16
avatar

Dobrý den. Já se musím přidat k bobě. Podíval jsem se na svůj účet a dnes jsem u Vodafonu 14 let, 9 měsíců a 5 dní. Také ho mám ještě jako Oskara. Nevím kolikrát jsem potřeboval mluvit s živým operátorem. Dejme tomu 20-25x a po zadání nuly jak bylo zmíněno, jsem byl vždy spojen prakticky okamžitě. Nevím jaký kód zadávate. Já žádný nezadávám, pouze operátorovi řeknu heslo do samoobsluhy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 03.10.16 19:27
avatar

Jsem od doby Oskaru u vodafonu a všechny v rodině jsem tam dostal nebo mají alespoň jeden telefon (číslo) na vodafone. Při pokusu něco řešit přes linku jsem také vždy kvetl zlostí - proto využívám k řešení osobní setkání na pobočkách vodafone - považuju to za ideální a rychlé řešení.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.10.16 19:50

Nebaví mě čekat na telefonu a raději preferuji formu komunikace způsobem "co je psáno, to je dáno". Už se mi to několikrát vyplatilo, když chcete mít v případě dalších problémů důkaz, že jste se na něčem domluvili. Takže buď email (odpověď ale můžete dostat i za několik dnů) nebo online chat, který najdete po přihlášení do samoobsluhy. Nedávno jsem chatoval s operátorem a nečekal jsem ani moc dlouho, hlavně nemusíte mít u hlavy telefon a stihnete si třeba uvařit kafe, než se vám ozve. Taky můžete zkusit videochat, kde si zarezervujete den a čas.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.