Smlouva po telefonu vs její platnost

Od: Datum: 14.12.12 17:36 odpovědí: 4 změna: 15.12.12 03:52

Dobrý den,

potřebuji radu.

Před rokem jsem uzavřel po telefonu smlouvu s mobilním operátorem na tarif ,který je vázán minimálním plněním na 12měsíců (Zvýhodněná cena telefonu).

Nyní po uplynutí sjednané doby mě na infolince sdělila operátorka,že tato doba byla sjednána na 24měsíců a tarif tudíž nelze změnit dalších 12měsíců.Nejsem si vědom,že bych atouto podmínkou souhlasil a jsem si tím na 90%jist.

Na mou žádost o přehrání smlouvy mě bylo sděleno ,že toto není možné.

Při doručení telefonu jsem obdržel dodatek k účastnické smlouvě (viz příloha),kde je tato doba jasně stanovena na 12měsíců.Prosím o radu zda má prioritu písemná či telefonická forma dodatku ke smlouvě.

Děkuji¨.

Jaroslav Vašíček



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 14.12.12 17:55

Co je psáno - je dáno...

Platí smlouva, již máš písemně...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.12 17:58
avatar

Přesně tak, smlouva na 24 měsíců, povinné minimální plnění na 12 měsíců. Tak to je, jiné smlouvy T-mobile nedává.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 14.12.12 18:00

Samozřejmě, že co je sepsáno a podepsáno platí. Máš-li papírovou smlouvu na 12 měsíců, zavolej tam ještě jednou, chytils nějakou blbou bábu - berou tam kdejakou ficku, co umí kapku mluvit a jestli má mozek je nezajímá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.12.12 03:52
avatar

Jestli jste písemmný dodatek uzavřel až po telefonickém kontraktu, platí písemný dodatek.

Problém však může být v tom, že tel. operátoři smlouvu či závazek automaticky prodlužují, pokud zákazník ve stanoveném termínu (většinou 30 dnů) před vypršením sjednané doby smlouvu či závazek nevypoví.

Pročtěte si tedy smlouvu i dodatek, případně i obchodní podmínky. V nich byste měl najít, jak postupovat.

___ Každopádně pokud máte závazek minimálního plnění sjednán na 12 měsíců, měl by T-mobile Vašemu požadavku vyhovět.

Zkuste tedy na zákaznickou linku zavolat znovu, případně můžete záležitost řešit písemně (poštou), e-mailem nebo osobně v prodejně.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.