Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odchází mi 99 Kč z kreditu na číslo 90340099

Od: michalsofia* odpovědí: 24 změna:
Moji chybou jsem odeslal sms na číslo 90340099. Při hledání sportovních stránek mi vyskočilo ,že mám 3viry a pokud chci odstranění ,že mám kontaktovat to ato číslo ,přišla mi zpráva kterou jsem asi odeslal 2x a přečetli mi za prémium zprávy 2x 99 Kč. A včera samo od sebe znova 99 kc. Operátor mi zablokoval prémium sms,ale chci to odcházení zrušit uplne,ne že něco zablokuji. Poraďte díky

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vodafone*
hodnocení

5x

Dobrý večer, Michale,

na stránkách Plať mobilem najdete informace o poskytovateli služeb na tomto čísle. Jde o firmu Dimoco, kontaktovat je můžete např. na info-cz@mobileinf/..., přes kontaktní formulář nebo telefonicky na 844444484 (v pracovní dny mezi 9. a 17. hodinou - volání na čísla začínající 844 není zahrnuto do volných minut).

Ondra

michalsofia*
Díky Ondro napsal jsem email a uvidím v co odpoví jestli to zruší. Mám vztek na sebe ,že jsem tak hloupý a skočil jsem na to , ale pravda je ,ze to mají udělané perfektně.
chvojka77*
Dobrý den, mám u dcery ten samý problém. Podařilo se Vám to vřešit? Petr
michalsofia*
hodnocení

info-cz@mobileinfo.cc na tento email zašlete že chcete službu zrušit a mělo by to dopadnout snad vám to dopadne taky
blk88

dobrý den, tak již jsmem zjistil ,že se jedná o nějaké podvodníky, kteří z lidí tahají prachy! mě se stalo, že jsem málem odesla těch 99kč. už je vše ok! mají tu drzost ještě se označovat za avast a psát , že máte 4 viry v mobilu, teď jsem udělal kontrolu a je vše vpořádku!

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Když je to z kreditu-tak oželet zbytek kreditu a sim vyhodit,koupit jinou!Pokud je to z paušálu tak zrušit oniu službu ne blokovat!

 

iz*
hodnocení

0x

Pravděpodobně jste si objednal opakovanou službu. Najděte si všeobecné obchodní podmínky jejího poskytovatele a pro zrušení služby postupujte podle nich. Možná na webu poskytovatele najdete i konkrétní postup, jak službu ukončit, ale ne u kžadého. [Vy jste ty SMSky odeslal, aniž byste se předem seznámil s podmínkami?]

 

michalsofia*
hodnocení

Prišlo mi , že mám tři víry a jestli je chci odstranit mám přejít na nějaké stánky,nebo zaslat SMS pro odstraneni ,byl jsem ve stresu a odeslal a nic tak jsem toto několikrát opakoval.třikrát mi odečetli 99 Kč. Předevčírem mi přišla zpráva z toho čísla a znovu 99 Kč volal jsem operátora a zablokoval mi premium SMS a ve vypíse mám 5x objednane premium služby.vše jsem smazal (sms) ale z výpisu vím že to je přes Vodafone mbank. Chci to zrušit,ale nevím jak snad to zaplatím , už jen jednou a bude to nevím díky snad je to srozumitelíné.
iz*

Vodafone v tom bude "nevinně", ten jenom poskytuje službu tomu, kdo si od Vás nechává prémiovými SMSkami platit. Zrušit službu bude nutné u toho, kdo Vás o virech (nikoliv vírech) informoval.

 

jarka*
hodnocení

0x

Dobrý den, naší dceři se stalo totéž a jí se podařilo objednat si službu 5x. Respektive 5x byla odečtena částka 99,-. Odeslaných smsek na ono číslo bylo mnohem víc.Vše proběhlo v měsíci listopadu. Za prosinec to zatím vypadá, že se žádná platba nestrhla. Nicméně teprve teď jsem zjistila kamže odešlo oněch 495,- korun a na e-mail společnosti, která "objednanou službu poskytuje", jsem odeslala dotaz, zda je služba neaktivní a že se jedná o telefonní číslo nezletilého dítěte, že jestli ještě jednou dorazí na některý z našich rodinných telefonů nevyžádaná sms tohoto charakteru,že na ně podám žalobu a že jistě najdu další účastníky, kteří se ke mě přidají (je třeba, aby způsobená škoda přesáhla 5000,-). Vzhledem k tomu, že službu objednalo nezletilé dítě, věřím, že je to celkem slušně napadnutelné. A věřím, že pokud by bylo třeba, k případné žalobě se přidáte. Případně nabízím spoluúčast těm, kdo již nějaký protest/žalobu/stížnost zahájil.

hm*

Nechci se nijak zastávat takových lumpáckých firem (podvodníci jsou to, co jiného), ale tím "Vzhledem k tomu, že službu objednalo nezletilé dítě, věřím, že je to celkem slušně napadnutelné" bych si nebyl tak jist. I nezletilé dítě má určitá práva a může např. uzavírat přiměřené smlouvy (třeba si jít něco koupit = uzavřít kupní smlouvu). Sama uvádíš, že se dohromady za jeden měsíc utratilo necelých 500 Kč, což by se asi dalo považovat za přiměřenou částku i pro nezletilou osobu. Kdybys to hnala někam k soudu, třeba by ses mohla jen dozvědět, že jste měli nechat prémiové platby, volání do zahraničí a bůhvíco ještě zakázat u operátora hned při pořízení mobilu pro své dítě, když je nerozumné.

stefan*

Podívejte se sem:

rgk.help/...

Napište tam svoj číslo telefonu a "ODESLAT"

Moji manželku okradli o cca 1200 Kč.

Na T-Mobil-u jsem nechal zablokovat platby, které souvisí s telefony začínající číslem 90.

eva*

Dobrý den, můžu se, prosím, zeptat, zda jste podnikli nějaké právní kroky v této věci? Řeším stejný problém se zasíláním prémiových sms, prozatím jen u operátora, ale nevím, zda to bude postačovat. Neprobíhá někde na polici v současné době trestní řízení proti příslušné firmě?

petrchvojka*
Dobry den,
U me nezletile dcery to bylo kolem 4000 Kc
jitkadavidova

Dobrý večer, prosím ozvěte se mi, mám stejný problém s nezstavitelnými platbami ve výši 99 Kč u své nezletilé dcery v tomto měsíci.Nikdo je nezastaví? Chtěla bych něco podniknout - hromadná žaloba? S pozdravem Davidová

chvojka77*

Dobrý den, u mé dcery to bylo myslím 1500 Kč a pak 500 Kč - to už máme 2000 Kč

jirbahensky

Dobrý večer , rád se připojim k hromadné žalobě, firma Dimoco mne připravila o 1500 Kč, žádnou PLACENOU službu jsem si neobjednal.

Bahenský

daysi
Dobrý den,mé nezletilé dceři se stalo to samé 7krát.Popřípadě jdeme do toho s vámi.

 

blk88
hodnocení

0x

dobrý den, prosím otevřte si google, do vyhledávání napište- telefonní číslo, je to 4. odkaz zhora-jmenuje se -komu patří telefonní číslo. klikněte na odkaz, otevře se -ušetřeno.cz, sjeďte kousek dolů, je tam napsané -jak vyhledat telefonní číslo. klikněte na 1. odkaz-kdovolal.cz. otevře se odkaz -kdo volal, vpravo nahoře zadejte číslo a dejte hledat.objeví se žlutá značka v ní vykřičník, a máte tam napsáno -návod jak lze službu zastavit. je to dost rozsáhlá metoda, jak jsem ji popsal-držím vám pěsti, ať vám to vyjde!

 

internet55
hodnocení

0x

Ahoj vy jste právě klikl na vir a jeste jste to zaplatil ! Jsou to jen viry který ti vždy po dnu odečtou částku !

 

scv®

Ne, na vir neklikl, žádné viry to totiž nejsou. Jde o obyčejná vyskakovací okna, jaká můžete potkat i na PC, jenže na mobilu či tabletu se jich zbavuje hůře (zvlášť, když jsou přes celý displej a opakují se.. na většinu vystačí opakovaný stisk klávesy "ZPĚT", někdy je ale jistější zavřít list prohlížeče nebo celý prohlížeč). Žádná stránka vám nemůže "skenovat" mobil a během vteřiny zjistit, že tam máte několik virů. Je to jen dobře mířená "reklama", která uživatele buď na něco naláká (výhra, bezva výdělek, něco zdarma..) nebo vystraší (třeba tou hromadou virů v mobilu). Kdyby měli lidé trochu více povědomí o tom, s čím si hrají, měli by o hromadu starostí méně. Neklikejte na reklamy, "super" nabídky kdejakých blbostí, cokoliv zdarma, návody na zvětšení p..., hlášení o X nalezených virech nebo nejnovější programy z pochybných zdrojů a jste víceméně v suchu.

A když už se nedopatřením přihlásíte k odběru nějakých prémiových zpráv, zjistěte si kdo je poskytuje (např. podle tel. čísla na googlu nebo podle informací z těch zpráv), jaké jsou podmínky té služby a fofrem to zase zrušte. Na žalobu zapomeňte, když si odesláním zprávy dobrovolně něco sjednáte, aniž byste věděli co a za jakých podmínek ;)

 

smejdi
hodnocení

0x

Omlouvám se, že neodpovídám, ale vkládám do této rubriky další dotaz:

Včera jsem dostal vyúčtování za únor a mám tam stženo 118,- Kč za poslání 5 SMSek a 1 DMS.

S naprostou jistotou vím, že z mého mobilu nebyla odeslána ani jediná SMSka, protože jej používám jen já a žádné děti doma nemáme, že by si s ním snad někdo hrál.

Vůbec nevím kam šlo těch 99,- Kč, ani jestli se jedná o jednorázovou platbu, nebo se bude každý měsíc opakovat.

Číslo, kam mělo údajně odejít 5 SMSek je: 90309

Číslo kam šla DMS na 99,- Kč je: 90309099

Poradíte mi, prosím, co mám dělat, aby se takoví šmejdi na mě neobohacovali? A jak se mohlo stát, že jsem žádné SMSky neposílal a přesto jsou na mé tel. číslo naúčtovány?

Můj tel. operátoj je Centropol (virtuální operátor Vodafonu). Za vaše rady předem děkuji.


doplněno 02.03.17 08:19:

Ještě dodávám, že mě ani nebyla na mobil zaslaná nějaká SMSka, kterou bych třeba potvrdil, ani jsem nestahoval nějakou hru nebo placenou aplikaci. Aplikace jsem stahoval jen přes Google Play, a to neplacené (navigace).

Jen sem jednou našel v mobilu zmeškaný hovor ze skrytého čísla. Hovor jsem nepřijal, jen byl zmeškaný, a na skryté číslo ani později reahovat nejde - ze seznamu hovorů jsem to vymazal.

 

jd*
hodnocení

0x

Dobrý den, jen doplním, že se mi stalo totéž.
Jde o firmu Dimoco, kontaktovat je můžete mailem na info-cz@mobileinfo.cc, telefonicky na 84444484 a dožadujte se zrušení služby, vymazání vašeho telefonního čísla z jejich databáze. Já jsem rovnou volala a bylo mi sděleno, že služba bude zrušena do 24 hodin. Požadovala jsem potvrzení, které mi poslali mailem.

 

blk88
hodnocení

0x

dobrý den, taky se mi to málem stalo, že jsem na to skočil. objevilo se mi to v mobilu, jsou to podvodníci a takhle získávají peníze. nic takového neotvírat, nevolat!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]