Nejste přihlášen/a.
Volala jsem do planea ohledně reklamace pračky v záruce , kde mě paní sdělila ať si číslo na servis najdu sama na internetu a zavolám si tam. No přístup zvláštní ale číslo jsem našla,zavolala tam a bylo mi řečeno,že to předají nejblížšímu ser.středisku a budou mi volat.Jenže nikdo nevolal tak jsem dnes volala znovu ale nedovolala se.Tak jsem volala opět do planea jak to teda mám řešit,že potřebuji reklamovat pračku.Tam mi teda slečna řekla ať si tam zkouším volat, že je to nezajímá,že ona to číslo na sevisní středisko ani nezná.Když jsem oponovala,že pračku jsem zakoupila u nich,že ji budu u nich reklamovat,že tento přístup se mi nelíbí,že pračku přivezu tak mi řekla, že oni tam servisní středisko nemaj at ji nevozím a ať si tam prostě volám,že oni to řešit nebudou a telefon zavěsila. No přístup neskutečný, nejradši bych pračku vrátila i s ohledem na to, že mám pračku rok a už má závadu.Jaké mám možnosti? Mám tam pračku odvézt? Planeo to odmítá řešit
Pračky se nikam nevozí, opraváři jetdí za nimi, diagnostikují závadu, mají-li díl s sebou opraví ji, nemají-li díl objednají ho a vymění cca za týden. V tomto případě se skutečně kontaktuje zastoupení výrobce pračky, který pošle technika, nebo se přímo kontaktuje servisní "partner", tedy opravář, mající s výrobcem smlouvu na záruční opravy, nikoli prodejce. Mnohdy je na internetu kontaktní formulář "objednat" opravu, opíše se tam takový dlohoznakový identifikátor z pračky a oni se druhý den ozvou a domluví si návštěvu. Jetli chcete poradit konkrétní řešení, napište výrobce, typ pračky a lokalitu, kde bydlíte, někdo Vám poradí konkrétní servis či jiný postup. Ale je možné, že Váš požadavek ještě nezpracovali a zítra zavolají.
Tak podivné to pochopitelně je, protože když si nejste schopna najít číslo na autorizovaný servis, pak musíte tlačit na prodejnu, protože s tou máte uzavřenou kupní smlouvu a oni jsou povinni zajistit reklamaci.
Já jsem schopna si ho najít ale proč bych si měla sama hledat číslo sama vyřizovat reklamaci když to má udělat ten u koho jsem výrobek zakoupila.Jakože sám si najdi sám si zařiď
přesně tak..máte pravdu..váš myšlenkový pochod je správný..mám jednoho známého...a takový přístup prodejce..to by byl pro něho jak červený hadr na býka :D by je tam zj*bal na 2 doby..
Správně m být u výobku "návod" ro reklamace, tam najdete číslo oddělení pro danou zem/jazyk.
A oni už technika povolají aby si s vámi domluvil schůzku, pokud toto u výrobků není...no nevím, asi dobrý levný kup, tak už to bývá pak se lidé diví, ale většinou to dělají eshopy, kamenné prodejny málokdy.
Nejrychlejší asi bude internet, značka výrobce, rekalamce a váš telefon...snad i v zájmu vlastního klidu a ušetřených nervů...a doufat že výrobce mezitím nekrachnul.
Přeji mnoho štěstí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.