Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chodí mi elektronické vyúčtování,ale nejsou tam rozepsané hovory,jen kolik platím za všechny hovory a za všechny sms měsíčně. Jeden hovor mi tam nesedí. Psala jsem jim dotaz k vysvětlení,ale už mi poslali 4 x sáhodlouhý email, abych si tam zavolala,ale mají zpoplatněné hovory a minuta stojí 6,50 Kč. Proč bych měla platit,když mohou poslat email? Také mi nabídli zpoplatněné podrobné vyúčtování za 65 Kč.
Dobrý den, o jakého operátora se jedná?
Podívala jste se na svůj účet v ČEZ Online? Měl by tam být i výpis hovorů cez.cz/...
Dobrý den, pokud máte zvoleno vyúčtování elektronické, musí Vám chodit i podrobné vyúčtování, nejen souhrnné, a to buď na mail nebo do toho online přístupu. Pokud si nepamatujete heslo, většinou vždy bývá možnost kliknout na něco jako "zapomenuté heslo", a na to když kliknete, tak to chce po Vás např. mail, na který Vám má být zasláno heslo nové. Prostě to by teoreticky neměl být problém, se dostat k novému heslu.
Jinak platby či služby třetích stran, ta částka nemusí být za jeden hovor, ale to mohou být i Premium SMS, DMS, volání na čísla s velkými sazbami za minutu hovoru atd., vše většinou začínající číslem 9. Ale to právě musí obsahovat Vaše vyúčtování, jehož formu jste při uzavření smlouvy zvolila. Čili, pokud máte zvolenu formu elektronickou, musíte mít nejen souhrnné, ale i podrobné vyúčtování k dispozici = někam Vám musí chodit, buď na mail, nebo do toho online přístupu.
Pak existují takové možnosti, jako si deaktivovat služby třetích stran, pokud je vůbec nevyužíváte a nechcete, nebo mít nastavený měsíční limit, který nechcete přesáhnout atd. No a samozřejmě máte možnost reklamace tohoto vyúčtování.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.