Nefunkcni softwarove tlacitka

Od: Datum: 05.08.16 10:40 odpovědí: 3 změna: 07.08.16 12:22

Dobry den, mam dotaz na muj tri mesice stary telefon Lenovo Vibe P1 u ktereho vcera prastaly fungovat softwarove tlacitka pod dislpejem. Velke HW tlacitko funguje. TElefon mi neupad. Telefon jsem nekolikrat restartoval, bohuzel beze zmen.

Mate nekdo nejaky napad, nebo je to duvod k reklamaci?

Diky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.08.16 10:41
avatar

před odnesením na reklamaci ho dej do továrního nastavení = telefon bez tvých dat kromě SD karty. Pokud ani pak tlačítka nebudou fungovat, pak bych to reklamoval.

Pozor na data, ať o ně nepřijdeš tím továrním nastavením!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.08.16 12:43
avatar
Mě se stalo, že jsem si ho jednou v noci přeležel, usnul přímo na něm. Přestalo zničeno nic fungovat. Pomohla jen reklamace.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vojtal
Datum: 07.08.16 12:22

Zkuste zařízení obnovit do továrního nastavení. To provedete stisknutím kombinace tlačítka pro zapnutí a tlačítka pro snížení hlasitosti při vypnutém zařízení. V nabídce, která se zde objeví vyberte "Factory reset". V této nabídce se pohybuje tlačítkami pro úpravu hlasitosti a výběr se potvrzuje stisknutím tlačítka pro zapnutí.

Obnovu zařízení do továrního nastavení je také možno provést přímo v systému - "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z telefonu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

Vojta, Lenovo Ambasador

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.