Nejste přihlášen/a.
Opencall přešel z Vodafone na o2..U všech virtuálu pod o2 je denní limit internetu na den do pulnoci dne..Opencall má v nabídce cenu 25Kč na 24hod.. Zkušebně jsem u mého čísla již u o2 a zákl.taxy easy zapnul data a bylo strženo 25Kč. Po pulnoci ve tři ráno jsem znovu se připojil a ZNOVU strženo 25Kč..Na email NEODPOVÍDÁ,tak v chatu byla o tom řeč,až mi poslali vysvětlující sms..Tak jsem znovu připojil a OPĚT na 24hod.Maji v tom problém a řeší přednostně ten přechod z Vodafonu na o2?
Jestli s něčím mají problém, a co řeší přednostně, tady nezjistíte, a pochybuji, že by Vám to sdělil OpenCall.
Kdy jste se k internetu přihlásil potřetí? Nepřehouplo se to znovu přes půlnoc? Ještě mne napadá možnost, že jste překročil limit 25 MB... (Těch 25 Kč je za 25 MB/24 hodin.)
Jasně.že jsem zřejmě překročíl denní datový limit..A protože lezu od virtualu k virtuálovi,tak vím bezpečně,že Tesco nahlásí sms,že limit vybrán a blokne to..A Bleskmobil totéž..Oba jedou do pulnoci..Tento Opencall nalákal na 24hod,což je u o2 NEVÍDANÉ..Oskarta jede denní limit 24hod..ETC.. Takže zřejmě SCHVÁLNĚ neupozorní vyčerpání denního limitu a strhnou hned dalších 25kaček..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.