Pojistka - Mikrovlnka

Od: Datum: 20.07.16 18:01 odpovědí: 4 změna: 20.07.16 21:25

Dobrý den. Prosím o radu, co se týče mikrovlnky Daewoo KOR-7G8KW. VN Pojistka umístěná v mikrovlnce je spálená a nemůžu bohužel najít přesnou náhradu online (5KV, 550mA), možná jsem přehlédl. Otázka zní: Je možné použít pojistku pro stejné napětí, ale větší proud (např. 0,8A)? Díky moc.. ;)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: kakamila
Datum: 20.07.16 18:44

Pokud pojistka praskla,tak asi z nějakého důvodu...svěřte to elektikáři,jinak hrozí ůraz či vznik požáru...

Ohodnoceno: 0x

Od: palujus*
Datum: 20.07.16 20:21

No, sice nejsem elektrikář, ale elektro zrovna studuji a mohl bych Vás s problémem seznámit, jestli nevadí. Chybí mi zkušenosti s opravami těchto zařízení, takže jestli by byla možnost to zkusit ;) . Mikrovlnka funguje, svítí, kruh uvnitř se točí, žádné divné zvuky, ale neohřívá. Jen neohřívá, takže soudím podle toho, že nefunguje magnetron, nebo kvůli té pojistce nefunguje. Zjistil jsem, jak magnetron otestovat (zdroj:

a je to OK. Takže nemyslíte, že by výměna té pojistky mohla všechno vyřešit?

Datum: 20.07.16 18:56

http://nahradni-dily.elektrom…z/mikrovlnne-trouby/pojistky/
Zde nabízíme pojistky do mikrovlnné trouby. Pojistky u mikrovlnných trub se liší svoji hodnotou a použitím. Některé pojistky VN se dodávájí pouze kompletní v plastovém pouzdře. Pokud sháníte jinou pojistku mikrovlnné trouby než zde nabízíme, zašlete nám dotaz na náš email dily@elektrometal.cz skladem držíme větší množství pojistek mikrovlnných trub než zde máme vystaveno.POZOR! jak psáno namontuje odborník.

Od: bmbx®
Datum: 20.07.16 21:25

Nic ve zlém, ale člověk který se zeptá, zdali může do jakéhokoliv zařízení dát pojisku na stejné napětí, ale vyšší proud, by se neměl v ničem vrtat ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: