Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

4x reklamace mobilu

Od: marat* odpovědí: 2 změna:

Zdravím! Mám ,,mobil´´ samsung U900soul, který zatím strávil většinu doby co ho mám v opravně. Mobil jsem kupoval u T-Mobile a reklamaoval jsem ho už celkem 4x, ale pouze dvakrat mi zavadu uznali. Teď mi mobil začína absolutně vypovídat - ukončuje hovory, zasekává se, když je zapnutý a ukazuje plný signál tak i tak je pro ostatní nedostupný (v poslední době se mi toto stavá skoro každý den), zobrazují se mi nepřijaté hovory, které dotyčný neuskutečnil, při vysunutí mi vypne display atd. Chtěl bych se zeptat jestli mám nárok na vrácení peněz. Mobil jsem kupoval 18.9.2008

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dusatka*
hodnocení

2x

Tady je příslušný paragraf obč. zák.:

§ 622

(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Ten druhý odstavec se na vás zcela jasně vztahuje, reklamaci podejte písemně a trvejte na svém.

 

vosikac*
hodnocení

1x

*jasne* Pošlete mobilní telefon opět na reklamaci s přesným popisem všech závad a uveďte také do poznámek,že v případě uznání závady si již nepřejete její odstranění,ale výměnu zboží či vrácení peněz.V žádném případě po 3 uznané závadě zboží nepřebírejte,ikdyž bude závada odstraněna a trvejte na výměně či fin.vyrovnání! 2x jste poslal zboží na reklamaci a po třetí ho pošlete s tím,že požadujete vrácení peněz či výměnu zboží.Ono to má svůj název,ale já si zaboha nevzpomenu jak se tomu říka*uf*...Ptejte se v obchodě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]