Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
dopředu říkám, že v mobilech se moc nevyznám, tak se mi nedivte. Nejsem žádný odborník, jsem prostě obyčejná holka,která si bude kupovat mobil... . Nevím jestli si koupit mobil s LTE nebo bez LTE, takže chci slyšet vaše zkušenosti...
Za 1. Co to vůbec LTE znamená (něco jsem o tom slyšela, ale radši se ptám znova)? :D
Za 2. Našla jsem mobil, který si můžu koupit buď s LTE nebo bez LTE a nevím, co je lepší(myslím si , že asi s LTE je to zase nějaká "vymoženost".) , jestli je si s LTE je to zbytečné, když to tam budu mít nebo jestli to nějak budu moc potřebovat.
Dále jaké máte zkušenosti s HUAWEI?
Můj předchozí mobil byl SAMSUNG, nikdy bych ho víc nechtěla, strašně se sekal, už z něj nejde ani volat, tak proto si chci koupit nový. Je mi jasné, že každý máte jiný názor, ale bych ráda, kdybyste mi vaše zkušenosti napsali.
Rozhoduji se mezi tímto mobilem: mobilsmart.cz/... a tímto : mobilni-telefony.heureka./...
je to HUAWEI, ale jeden je s LTE a druhý bez LTE. Cenově se to pohybuje , tak jako OK, takže do kterého byste šli vy?
Moc Vám děkuji za vaše odpovědi.
Monča
LTE je to samý co 4g je to jakoby rychlost internetu 4G (LTE) je nejrychlejší pak je 3G 2G GRSP. No a oba mobily maj LTE akorát ten jeden to má v názvu a nevím proč ten druhej ne, ale je to ten samej telefon ale je na tobě jestlisi tam dáš dvě simkarty nebo simkartu a paměťovku ale LTE maj oba. Huawei je v pohodě.
Mám Xiaomi Redmi 3. Má mu chybět LTE 800 a 900 Mhz. Jsem na vesnici přesto u operátora T-Mobile se hlásí připojení 4G.
Takže nevím čím jsem omezen. Internet v mobilu nechci a dávám přednost užitečné funkci OTG což mnohé nezajímá. Třeba příjem TV signálu. Na dovolenou užitečná věc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.